Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Dejligt efterårsbillede.  (Læst 507 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rixen

• Passiv bruger
Dejligt efterårsbillede.
« Dato: 26 Oktober , 2012, 20:38 »
Ja nu er efteråret over os. Det er til tider hundekoldt derude. Men min høns trodser stadig vind og vejr. Tog lige et billede af en lille del af alle mine høns, det er pokkers svært at samle dem alle til et fælles billede.
Læg mærke til den kønne blå høne i forgrunden med tufter, en dejlig blanding, der er kommet fra en eng. Araucana/Italiener og en sort australops. Så kom ikke og sig at blandinger ikke kan være superskønne(kønne) Hun er lige på trapperne til at lægge æg..spændende om æggene bliver flotte turkisfarvet  :)
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Helle K.

• Administrator
Sv: Dejligt efterårsbillede.
« Svar #1 Dato: 26 Oktober , 2012, 20:50 »
Sikke en dejlig flok du har Rikke *p travlt beskæftiget i haven.

Smuk, smuk ung dame den lille blå er :)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Dejligt efterårsbillede.
« Svar #2 Dato: 27 Oktober , 2012, 15:47 »
Dejligt billede af din flok Rikke /o. En god ting ved efteråret er alle de dejlige blade der er faldet af træerne. Hønsene ved ikke noget bedre end at lede efter små krible-krabler under dem.

Du har været mere heldig med din blanding end mig ::). Mine maraucana ligner en øgle i hovedet og en araucana bagfra *f.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"