mange tak for jeres tilbagemeldinger:-)
Jeg håber i har ret og at det bare skyldes flytningen. Synes faktisk allerede det lyder som om det er blevet lidt bedre.
De tre høns er nu flyttet ud i vores skur da de ærlig talt lugter for meget at have inde :S Min mand var ved at gå ud af sit gode skind over det, så nu er de flyttet ud.

Tror også det er bedre for dem, for det er noget roligere derude jo. Planen er at vi flytter dem ud i en isoleret hønsegård ude i den store hønsegård lige så snart vejret er mildt og det ikke regner i nogle dage. Der kan de lære de andre høns at kende uden at de kan blive angrebet af de andre. Det ser dog ud til at den ene af dem vi har købt mobber de to andre lidt, men sådan vil det vel være med høns.
Og så vil vi vælge en dag hvor vi er hjemme til at observere dem og se hvordan de klarer den så vi kan gribe ind hvis noget ikke skulle gå som planlagt.
Men tak for svar igen, det beroliger mig ærlig talt at høre at i andre også har prøvet noget lignende og at det bare kan skyldes stres pga flytning og transport. Vi ser tiden an om de ikke snart skulle komme helt ovenpå igen.