@Stinne Hvor er jeg bare glad for at høre fra dig igen

Men hvor er jeg dog ked af det på dine vejne. Hvis det på nogen måder kan trøste dig, så havde jeg i min aller første klækning nogen sinde, 3 æg der ikke blev til kyller. 2 kyllinger der var fuldt udviklet men de var døde i ægget. Grunden til jeg ved det er: Jeg samlede mig i laaaaaang tid. Jeg lyste dem, men der var ingen liv. Jeg prøvede igen 3 gange med ½ time imellem. Der var ingen liv overhovdet. Så tog jeg mod til mig og slog dem ud. Jeg havde et behov for at få afklaret om det var kyllingen der ikke var udviklet ordenligt eller noget helt andet. De var fuldt udviklet, men havde ikke spist det sidste blommesæk. Jeg gætter på de har manglet 2-3 dage få at nå ud i verden. Den sidste var en stor gul masse. Lignede nærmest en forvokset kogt æggeblomme, med fødder.
Jeg gransker stadig over hvorfor de 2 dog ikke klarede de sidste dage når nu de ellers var så fine. Jeg finder desværre aldrig ud af det, men vil bare sige med det, at det helt afgjort
ikkeer noget du har gjort, men at det desværre bare sker sådan sommetider.
Den kylle jeg endte med at give kejsersnit, ville bestemt heller ikke have klaret sig i naturen. Den var så afkraftet, at den de første timer bare lå på siden uden at have krafter til at pippe. Den lå for sig selv i varmen fra rugemaskinen i næsten 11 timer hvor jeg prøvede at sætte de andre kyller til flere gange, for de kunne motivere den til at komme igang, men den kunne ikke klare det. Den er nu også er i behandling for spagatben. Ja, måske er det modernaturs måde at sortere fra, men jeg gør hvad jeg kan for den bette. Skifter snor, og kigger til den mindst en gang i timen om den kommer op og spiser, drikker, går omkring og er med de andre. Jeg lavede en akut skadestue til den i starten hvor den fik sin helt egen lille kasse med varme, vand og mad. Den kaldte hjerteskærende på de andre. Så jeg tømte min søns gennemsigtige Ikea-kasse for togbane. Tog min datters skrivebordslampe og satte varmepære i. Så fik den en sygestue lige ved siden af de andre som går i en af Ikeas aller største kasse gennemsigtige kasse. Da de kunne se og høre hinanden faldt den helt til ro og sov næsten en hel dag. Var kun oppe få gange og spise. - Ja, det ved jeg fordi jeg satte min lille datters babyalarm med kamara på kassen, sådan at når jeg ikke var hos den kunne jeg alligevel høre og se den.
Din kylling kan endten være så afkraftet at den ikke klarede sig. Der kan også være sket det, at skrukkerne er kommet op og skændes over hvis kylling det er og så kan den endte være kommet i klemme eller afkølet. Jeg gætter på den har været for svag til at kunne holde fast på livet efter at have kæmpet længe for at komme ud.
Hvor jeg dog håber for dig det må lykkedes for det sidste æg.

Mange varme tanker fra mig