Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hjælp til kylling???  (Læst 1116 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lone kühnell

• Passiv bruger
Hjælp til kylling???
« Dato: 07 August , 2012, 08:01 »
Min fine landløne fik sig 9kyllinger ud af sine 12 æg, 7 stærke små basser, en døde lige efter klækning. En anden var klækket helt og klemt halvt ude for hønen.
Så den var våd og kold og halv død da jeg fandt den. Jeg tog den med ind og fik lidt pip i den og den havde det lidt bedre.

Vi blev enige om at det bedste var nok nu den var varm og tør og vi havde rundet kl21 at den kom ud under skrukken igen. Men den virker som om den har problemer med bentøjet og vingen på den ene side?

Den kan godt sætte fra med benene men havde vi den på bordet så lå den på siden og sparkede løst. Den drejer hoved imod den side hvor den ikke var klemt på.

Jeg gik til skrubben med den og troede hun selv ville hjælpe den under hende til de andre men hun begyndte straks at hakke den i hoved. Så jeg vippede hende af og lagde den imellem de andre og hun lyde sig uden brok igen.. Så måtte det briste eller bærer.

Her til morgen er kyllingen stadig i live og stadig på siden.

Hvad synes I jeg skal gøre, jeg vil jo gerne hjælpe den, men er da også godt klar over at havde jeg ikke taget den ind igår var den død nu???

Skal den aflives???
Mvh Lone...

1.7 Dansk landhøns.
1.1 Barn
1.0 Sød kæreste
1.0 Goldenretriver