Bevisførslen om behandling alene, kan nok uanset valg af produkttype drille lidt, når nu nye æg fra jorden i hønsegården og haven, fra både vilde og tamme dyr klækker hver 14. dag

Jeg kan jo prøve at lade mine høns indgå i forsøget sådan her:
Mandag, indsamles og analyseres Høm-Hømer hos Doktor dyr.
Plan A: Resultat, raske dyr, behandles derfor ikke, men jeg anvender det i huset og støvbadet som forebyggelse.Kigger jævnligt efter krible krable og andet ad`er, og rapportere her på siden.
Plan B: Dyrene er inficerede og behandling, rengøring og forebyggelse sættes igang med Hemexcide. Nye prøver analyseres efter X-tid og jeg rapportere her på siden om gentagelse eller anden behandling sættes i værk. Behandling og analysering hos Doktor dyr fortsætter indtil dyrene er raske.
Plan c: Rengøring og forebyggelse sættes igang efter succesfuld afsluttet behandling. Jeg holder et observant øje med uønsket besøg og rapportere om ændringer her på siden.
Det burde på den måde jo kunne give et godt billede af om produktet hitter- Sikke en reklame hvis det dutter

Gad vide om de ikke har lyst at sponsorer en forsøgsmængde for bare indsatsen, det burde jo sælge sig selv som snefnug på Grønland bagefter hvis det virklig er sandt
Elsker alt der er Øko og modernatur venligt