Her i Århus området er der en del der ofte ringer til mig for at spørge efter Haner og de ringer ret ofte, som regel er det udlændinge med dårlig dansk tale, Har du haft en annonce i Den blå avis eller gul og gratis så giv evt hemmeligt nr for den periode du evt har noget til salg, og her på forum så fjern din evt placering af hvor du bor på kortet på din profil. Spørg også evt til om personen kender noget til Fjerkræforum og om personen har profil herinde, så er du mere sikker når du skal have besøg, på den måde får man måske skræmt de værste tyveknægte væk. Jeg har lås på til hønsehuset. Mine haner bliver ikke solgt, da jeg har hørt at der ofte bliver købt haner som bruges til hanekamp, så mine bliver slagtet i stedet for. For den slags tager jeg kraftig afstand fra, og især underligt at der er så mange der har ringet til mig tidligere for kun at købe haner, hvor jeg havde en annonce i for rugeæg, tankevækkende.
Det sårer mit hjerte at der er så mange der har fået stjålet høns eller kyllinger samt andet fjerkræ, især når man bruger megen tid på evt opdræt, og så får man jo et særligt kærligt forhold til hver eneste guldklump