Øv, hvor er det en helt urimlig opførsel.

Det er virklig synd med alt det avlsarbejde der er lagt i jeres dyr. Tænk at man kan få sig selv til sådan noget
Hvor gamle er/var dine kyllinger. Jeg tænker at man jo kan holde øje med annoncer om salg.
En ring klipper de vel bare af? Kan man mærke dyrene i stil med kattes øremærker og hundes chip-mærkning. Jeg ved godt at i der har flotte udstillingsdyr skal tænke på ar osv. men findes der ikke en måde så dyrene kan genkendes ?
Hvis der er mange avler som har det samme problem kan reglerne for udstillng måske ændres, sådan at en slags tato på f.eks. det ene ben ville være okay istedet for en ring.
Undskyl hvis det lyder skørt, jeg synes bare det er så utroligt synd for jer, at det ligefrem skal være en nødvenighed med overvågningskamara, alarmer og fælder ovs.
Håber virklig vedkommende der har gjort det, vil føle sig jaget og har det dårligt og den dårlige samvittighed må gnave og bore dagligt resten af vedkommendes tid.
Jeg forstår godt det giver en nedtur og som du skiver, man mister lysten, men hvis i opgiver har vedkommende jo vundet. Istedet må vi hjælpes ad til at stoppe sådanne usportlige fjolser.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med nye æg da de dyr jeg købte i søndags kun er 4mdr og derfor ikke ligger æg. Den avler jeg købte fra har flere hundre Brahmaer i alle farver. Måske han vil sælge dig nye æg så du kan komme på banen igen?
Venlig hilsen Janni