Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hyggesnak kan dette ikke kaldes, men en trist, trist dag i familien !  (Læst 3992 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Hvor skrækkeligt. Jeg har ikke været på nettet i lang tid så har ikke set det før idag. I dag hvor I har skulle sige farvel til jeres allerkæreste. Nogle gange giver livet ingen mening, absolut ingen mening, dette er sådan en gang.
Du skal finde det der hjælper dig igennem sorgen og hvis forum på nogen måde kan være et sted hvor du får luft, så udnyt det! nogen gange er det nemmere at skrive end tale og jo oftere du får luft for tanker og frustrationer jo bedre.

Æret være Christinas minde.
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Lottejep

• Passiv bruger
  • Dværg Araucana - vildtfarvet
Hej allesammen - hermed siger jeg tak for alle jeres medfølende ord og tank, nedenstående som følger.

Kære allesammen - prøver lige igen, man husker ikke alt i disse dage !

Mange, mange tak til alle der har tænkt på os i disse svære dage. Det være sig med blomster, opringninger, SMS'er, hilsner på Facebook, på fjerkræforum og med jeres besøg.
Ikke mindst til sognepræst Peder Svejgaard Pedersen, Ø. Tørslev. Tak for din måde at tage hånd om os på, din flotte tale for Christina i Grensten Kirke i torsdags.
Tak til Helle & Søren (Christina's plejefamilie), vores egne familier, venner, naboer, bekendte nære som fjerne. Diabetesforeningen, Børnegruppen Region Midt, Børneafdelingen Region Midt Randers, FALCK Randers, Østjyllands Politi Randers, Kapellet ved sygehuset, Tørring Rideklub, Tørring Skoles elever, forældre og lærere, pædagoger, Else Marie, Charlotte og alle I andre i og omkring rideklubben. Familieskolen, børn og forældre derfra, Christina's tidligere skole - Munkholmskolen, tusind tak til de gamle klassekammerater herfra, det var dejligt I mødte op. Diabetesgruppen på sygehuset, børneambulatoriet, I.F. Alliancen, Stevnstrup Børnehave, Margit og Karen, samt andre lærere fra Munkholmskolen. Stevnstrup FDF, Christina's dagplejemor og hendes piger m/familier - vores barnepiger igennem årene - Tak Mia og Pernille for ordene inde på mindet.dk, Fjerkræklubberne fra Randers og Mariagerfjord, Orla's arbejdsplads Krüger A/S og kollegaerne. Min tidligere arbejdsplads STARK - Randers og tidligere kollegaer/venner. 3 F - Randers, Lægerne i Langå, Beboerne i min barndomsby - Grensten og beboerne i Stevnstrup. Alle Julia's venner, kollegaer og håndboldhold.
Vi tog i går torsdag d. 12. juli den smukkeste afsked med Christina. Helle (plejemor) og jeg kørte efter rustvognen fra kapellet - ind igennem flag alleén i Stevnstrup By, dejligt solskinsvejr, hun skulle ikke køre alene den sidste tur. I kirken, det kollosale fremmøde og det overvældende blomsterhav - vores pige elskede når hun så flag og blomster i alle farver - det var så flot/smukt/ubeskriveligt. Præstens tale, alt hvad personalet ved Grensten Kirke, bedemand  Stinne & Jan Hansen har gjort for os i denne tid.
De nærmeste samledes med os hjemme i haven.
Efterfølgende tog Orla og jeg på kirkegården, for at se alle de smukke blomster, helt vildt imponerende/flot/smukt/ubeskriveligt - personalet ved Grensten Kirke, har arrangeret det hele så flot, nede på plænen foran det gravsted, som Christina og bedstemor kommer til at dele (hendes urne bliver flyttet). De mange, mange blomster ligger i et " KÆMPE HJERTE" på plænen, i flotte snoninger rundt om gravstedet m.m.
Jeg/vi er så glade for, at vi selv magtede at gå forrest med vores pige. At jeg kunne klare og sige tak i kirken,  inden vi bar hende ud ! Og vi klarede også at hilse på alle fremmødte bagefter.

TUSIND, TUSIND  TAK - ALLE SAMMEN.         JULIA, CHARLOTTE & ORLA

Offline Lis V

• Passiv bruger
Jeg mangler ord. Vil gerne kondolere.
Puha, får ondt i maven ved tanken.
Hvilken sørgelig oplevelse for jer alle.
1.0 mand
2.4 børn
1.0 Schæfer
1.0 Dansk/svensk gårdhund
1.12.10 høns, race og bandingshøns