Tror at jeg har truffet min beslutning

....
I denne omgang vil jeg efter at have overvejet meget MEGET grundigt have en gård med landhøns og en gård med skånske blomsterhøns. I de to gårde kommer der også til at være to andre slags høns. Den ene gård kommer der til at være 2 store silker, og i den anden 2-4 hybrider (hvis jeg ikke kan slippe *suk*)....
Min plan er så hvis det i muligt følgende: Når der igen må komme høns, og alt er ordnet, så vil jeg forsøge at skaffe mig 1 hane af begge racer og se om jeg kunne skaffe 4 høner til dem hver til en start. Ved landhønsene vil jeg se om de kunne blive 4 landhøner og 1 luttehøne. Hvis det så kommer til at passe og hvis jeg kan finde nogle i området skaffer jeg mig også de 2 silker.
Min plan er så at til efteråret skulle jeg gerne slutte med at have følgende: 1 dansk landhane. 5-6 danske landhøner. 2-3 luttehøner. i den ene gård.
Den anden: 1 skånsk blomster hane. 5-7 skånske blomsterhøner. 2 silkehøner.
omkring silkerne, så vil jeg for at glæde min søster se om jeg når de bliver skruk ikke kunne få fat i nogle silkehønse æg til dem, så det er deres egen race de ruger ud i stedet for de to andre, eller krydsninger

...
Hvad syntes i til min beslutning

?