Jeg har intet imod alternative produkter, naturprodukter osv., meeen visse ting holder jeg mig nu fra.
Det er et frit land og man har lov at være skeptisk (jeg vil gå så vidt at sige at man har pligt til at være skeptisk). Der er bestemt også visse ting jeg holder mig fra.
Men, hvis du gider tage dig tid til at checke tidligere tråde herinde vil du opdage, at jeg, på smågrise, modtaget fra industribrug, har brugt urtepencil til behandling mod byller. Noget der ellers i industrien kræver antibiotika. Så skidtet virker faktisk.
Du skal naturligvis have lov at have din holdning, men havde hele menneskeheden samme holdning som du udtrykker ville vi nok stadig rende rundt med flintøkser. Lidt groft sagt - for du har da accepteret at feks computeren er OK.
Tag det nu hverken personligt, eller negativt op. Vi har tilsyneladende blot forskellige måder at anskue tingene på.
Men du har mit ord for at urtepencil, selv om det ikke kan fås hos dyrlæger, har en gavnlig effekt på visse sygdomme. (Og nej, jeg har ingen økonomiske interesser i urtepencil. Jeg må desværre også hive muldvarpen op og betale den pris de nu forlanger hos Matas)