Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: hallo mand hvad laver jeg  (Læst 7385 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: hallo mand hvad laver jeg
« Svar #15 Dato: 08 Maj , 2012, 10:17 »
Jo jo, men så er der altid LIIIIGE den dér søde, der bestemt ikke skal slagtes, den med flot farve og den med pudsige vaner og sådan - og så kyllingerne næste år. Nå, men hvis du kan styre dig, sker der jo ikke noget ved at prøve og så holde vandpjaskeriet i den ene ende af gården. Du kommer jo næppe i spjældet for at holde ænder og høns sammen.
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline cmilton

• Passiv bruger
  • Be Happy :D
« Svar #16 Dato: 08 Maj , 2012, 10:24 »
Som skrevet tidliger, var det bare en idé, og bestemt ikke noget der SKULLE ske :) Jeg har også droppet idéen igen! Jeg er ikke så "sart" hvad det angår, det er nok mere hende den langhåret derhjemme :P Men væk, det skal de fleste af dem når den tid kommer... Men der er da heller ikke noget bedre end en god hjemmeopfedet kylling i fryseren :P
1.4 Araucana
1.2.2 Serama

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 08 Maj , 2012, 15:26 »
Som skrevet tidliger, var det bare en idé, og bestemt ikke noget der SKULLE ske :) Jeg har også droppet idéen igen! Jeg er ikke så "sart" hvad det angår, det er nok mere hende den langhåret derhjemme :P Men væk, det skal de fleste af dem når den tid kommer... Men der er da heller ikke noget bedre end en god hjemmeopfedet kylling i fryseren :P
Og AND lige så ;-)
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling