Lige en opdatering

Lige vågent efter nattevagt. Kunne simpelthen ikke sove mere. Jeg var bare nødt til at kigge til min høne, for da jeg kom hjem i morges (hvor jeg også LIIIGE måtte se til hende) kunne jeg høre det pippede under hende

. Hun lå heldigvis stadig på reden, pyh ha..

. Var bare så nervøs for at hun også skulle være gået af reden med een kylling, ligesom den første høne gjorde, men hun lå heldigvis pænt, i samme stilling, som da jeg så til hende sidst.
Jeg har jo været nødt til at flytte hende til kyllingeboksen, to dage før termin, da hendes søster ville lægge æg i reden og kom til at træde et æg i stykker og hul på den (levende)kylling, som lå i ægget. Øv dumme høne. Det er så ærgeligt at miste en kylling på den måde

. Fremover bliver skrukkene sat i boksen, når de skal ruge. Jeg var bange for at hun skulle forlade reden og gå tilbage til det gamle redested. Det gjorde hun een gang, så blev boksen lukket af, så madammen ikke kunne stikke af. . .

og NU er der kyllinger

. Det er svært at modstå trangen til at kigge under hende, men hun er blevet flyttet nok, så jeg må sætte mig på mine hænder, spise lidt morgenmad og . . vente. . . Kigger dog jævnligt til hende udefra, i tilfælde af at hun forlader reden inden alle kyllingerne er kommet ud.
Det er så spændende. Endelig kommer de længe ventede kyllinger. (Min allerførste skruk tidligere i år, blev jo taget af hunden og alle æggene gik til), så derfor er glæden dobbelt så stor nu over at projektet endelig lykkedes.