Hej. Jeg har kyllinger fra d. 4 april gående i en indedørs kyllingegård ( i garagen) med en skruk og ekstra varmelampe ( 15 kyller til en stor silkeskrukmor;-) derfor også lampen.
De trives og spiser og drøner rundt i deres kravlegård og nu tænker jeg at de skal begynde at komme ud på græs nogle timer hver dag og så ind og sove om natten igen.
Jeg har bygget en kyllingegård vi kan flytte rundt med på plænen ( lavet af en gammel sandkasse som har fået netlåg og også en kasse de kan krybe ind i når/hvis vejret er dårligt.)
Mit spørgsmål er så om det er for tidligt at de kommer ud i denne endnu eller om jeg kan lade dem være ude hele dagen i denne kyllingegård og så blot tage dem ind for natten??
Er det varmt nok og kan de klare sig med mor skruk om dagen og ingen lampe.....? de vokser godt til og mor kan ikke have dem under sig længere ret mange af gangen.
De har faktisk været ude 1 time idag, men så begyndte det at regne ret meget, så derfor skyndte jeg mig at få dem indendørs i deres " kravlegård" igen

De så ud til at være ok- men vil hellere være sikker på at jeg gør det rigtigt før jeg gentager "succesen"
Vh Pernille