Så er jeg tilbage fra en uge i sommerhus i Saksild strand med den flotteste udsigt til Kattegat og så tæt på vandet at vi kunne høre skvulpene i vandkanten (eller var det regnvejret hmm.)
Jeg kan godt lave en lille billedserie af fasan intruderen men jeg ved ikke hvordan man gør....
Til alle jægerne vil jeg sige undskyld at jeg ikke vidste den var fredet, men jeg tænker at hvis den ligefrem går i hønsegården af egen fri vilje har den vel bedt om at være en del af flokken og eftersom jeg ikke må have haner så valgte jeg at skæbnen måtte være at den skulle på bordet. I øvrigt (ankerine) var den en kende sej på lårene men brystet var fantastisk, og smagen var virkelig lækker. Børnene kunne også lide det så jeg er godt tilfreds. For nylig så jeg Crocodile Dundee og Mick sagde til hans søn en dag Hvis du slår den ihjel skal du også spise den

I øvrigt har historien også uden for dette forum skabs stor moro, foragt mm. Jeg fik at vide den anden dag, at et andet middagsselskab havde moret sig vældig over at den lokale landbetjent ville komme forbi en dag og spørge ind til episoden. Ham venter jeg så stadig på....