Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Grafitti er blevet herre i eget "hus"  (Læst 737 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
Grafitti er blevet herre i eget "hus"
« Dato: 11 April , 2012, 23:31 »
som det måske ses af nedenstående billeder, så har Grafitti nu fået eget hus m. harem, sidepind OG hønsegård... en glad "ung mand"  /o
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Grafitti er blevet herre i eget "hus"
« Svar #1 Dato: 11 April , 2012, 23:57 »
Det ser fint ud, selvom det kan være svært at se på de små billeder.

Et godt råd. Reducer ikke billederne mere i størrelse end der er behov for. Dine billeder her er på hhv 136 og 22 kb. De kunne sagtens have været på 260 kb pr stk.

Mvh
Erik Andersen

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #2 Dato: 12 April , 2012, 00:18 »
Jubiii.... Grafitti styrer !  *o
Godt at høre nyt om ham. Glæder mig til at vise Bjarke billedet af ham og hans fine harem imorgen.
Tak for synet Grethe.  <E

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 12 April , 2012, 17:21 »
velbekomme Lene, han er blevet SÅ flot og STOOOOR!! ;)... hans yndlingshøne er den grå fra Mikkel  /o Jeg ved godt at de kyllinger han laver helst skulle være med de to sorte (hvor vi også har en fra Mikkel - vi er meget glade for Mikkel her på matriklen  ;) )
så får vi nemlig blå kyllinger... men lige nu(!) er vi bare glade for at vi får kyllinger ;)

Så tak til jer for en dejlig hane og nogle skønne høns med stor personlighed (især den grå, forstår absolut Grafittis begejstring ;) )
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline Tanja S.B.

• Bruger
« Svar #4 Dato: 13 April , 2012, 10:09 »
Kan han stadig ikke gale, Grethe? For så vil jeg gerne skrives op til noget af hans afkom *f
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

karina dj

• Gæst
« Svar #5 Dato: 13 April , 2012, 10:33 »
Hvor dejligt for ham Grethe  /o

Han ligner min på en prik... men jeg har desværre ikke fået nogle kyllinger efter min endnu...prøver ihærdigt, men der er ikke "guf" i æggene  :-[

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 13 April , 2012, 15:58 »
UUUH  :-[ håber sørme der er mere krudt i Fidde (som hans kælenavn er blevet) han kan nu træde damerne UDEN at falde baglæns ned...  ::)
så en uge mere så skulle det være hans kyllinger, skulle en af damerne beslutte sig for at lægge sig skruk  ;D
Araucanaerne er iøvrigt mine flittigste æglæggere... sussexer og australorperne er ikke nær så flittige... pt ... men de lægger æg og mange... så det er OK  /o
venlig hilsen
Grethe

1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)