Tak for alle de mange dejlige kloge ord.
Har prøvet at skille dem ad nogle gange i dag, hvor Perle (den sorte) ligger nogle timer uden æg, og flytter så tilbage til Punker.
Jeg har prøvet igen nu her inden jeg går i seng, og indtil videre ligger de hver for sig.
Jeg er kommet i tanke om jeg har et gammelt indendørs kaninbur stående på loftet. Det er ret stort, har haft 3 marsvin i det.
Kunne det være en mulighed at tage Punker og æg med IND i dette bur, i et rum som jeg aldrig bruger? Tænker om hun får ro nok, da det jo stadig er inde i huset..? Og kan jeg overhovedet flytte hende OG æg?
Og hvad skal jeg gøre når eventuelle kyllinger kommer? Hvis hun kommer ind...
TIL FRANK..
Må ærligt indrømme at jeg ikke er 100% på hvad der er i dem...
Jeg fik 19 kyllinger sidste år, (ud af 20 æg, så ret godt gået, dog i rugekasse)
Han var ikke helt klar over hvad der var i dem, men han mente sussex, silke og noget andet dværg. Og så var der nogle rene blomsterhøns med også. Har billeder af de fleste af kuldet i mit album.
Men da jeg gik fra min daværende kæreste, måtte jeg kun få disse 2 med, hvilket egentlig passer mig fint, da jeg ikke har den samme plads som før. Jeg er bare GLAD for jeg måtte få 2... Og nu siger jeg 2 fordi hanen først kom for 14 dage siden da han/vi troede det var en høne fordi den ikke galede...
Så jeg må være svaret skyldigt, men personligt synes jeg det er nogle ENORMT smukke høns... Punker har været min høne/kylling fra vi fik dem som 1 dags kyllinger. Det var den eneste af de 19 kyllinger som havde top/punkerfrisure som kylling. Så det betyder meget for mig at have hende hjemme igen..
Og så er de begge 2 meget rolige og børnevenlige... Har jo en datter på 2 år som hygger med dem hver dag...
Nå... Hihi... Nu blev det vidst en halv lang forklaring på at jeg ikke ved hvilket raceblanding de er..

Det er jo når man først kommer i gang med at snakke om sine børn, du ved...

Men i hvert fald... Mange tak for svarende indtil videre... Håber der kommer lidt flere råd om mit lille dilemma...

Som jo på sin vis er et luksus dilemma når man gerne vil prøve at få kyllinger på naturlig vis...