Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Harald Nyborg  (Læst 2310 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

karina dj

• Gæst
Sv: Harald Nyborg
« Svar #15 Dato: 10 Marts , 2012, 12:17 »
Den er kommet op på 1200,- i Harald Nyborg, så det er kun 500,- mere der skal op af lommen, og så får du en stabil og lækker maskine, efter hvad jeg har forstået på anmeldelserne her på forum  ;) Måske ta'r den kun 20 æg eller hvad? Det gør den blå osse kun hvis jeg putter maranæg i  ;)

Offline Michael H

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 10 Marts , 2012, 12:30 »
Hvad er det for en man kan købe til 1700kr ? og hvor ?.

Offline Majbritt Ø. Pedersen

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #17 Dato: 10 Marts , 2012, 14:34 »
Hej Michael

Det er ved et firma der hedder eggincubators, og den jeg er ved at kigge på hedder King Suro - forsøger lige om jeg kan finde ud af at linke direkte (de har selvfølgelig også en masse andre maskiner og størrelser, som også er billigere end i DK)

http://www.eggincubators.co.uk/rcom-digital-egg-incubator-king-suro-259-p.asp

Hilsen Majbritt
2,10,15  Sabelpoot - Porcelænsfarvede:
(i farverne: Guld-Sort, Citron-Sort,Guld-Hvid, Isabel)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Èn lille blandet flok "æglæggere" af følgende racer:
Maran (sort/kobber - store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
1,1 Perserkatte (klassiske type)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma
1,0 Ægtemand - super handymand der elsker dyr.

Offline mommark

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 10 Marts , 2012, 14:54 »
Hej
hvis at jeg nu køber en i England. Skal jeg så have et kreditkort? Det har jeg ikke og jeg bryder mig ikke om at give mine kontodata over nettet. Er det ukompliceret?
Mvh LAila

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #19 Dato: 10 Marts , 2012, 15:06 »
Hej Laila

Jeg checkede lige hurtigt på siden og det ser umiddelbart ud til at du kun kan betale med kreditkort (ved ikke om de evt. også kan ordne det via paypal). Generelt så er man næsten altid nød til at have kreditkort hvis man skal handle på nettet (dog er der flere og flere som også godtager en paypal konto) - nu handler ekstrem meget på nettet og en stor del af det netop i udlandet, så jeg har sørget for at få visakort for mange år siden (selvom vi ikke rejser så meget)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma

Offline alma

• Bruger
« Svar #20 Dato: 10 Marts , 2012, 16:28 »
Hej Laila

Jeg har lige købt hos pandtpoultry.co.uk og betalte via paypal og gav knap 1600,- alt incl.

Malene

Offline mommark

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 10 Marts , 2012, 16:43 »
Hej
opretter jeg paypal hos min bank??
Mvh Laila

Offline alma

• Bruger
« Svar #22 Dato: 10 Marts , 2012, 16:50 »
Nej du kan bare gå ind på paypal.dk og oprette dig. Jeg bruger det ofte når jeg handler i udlandet.
Malene

Offline mommark

• Passiv bruger
« Svar #23 Dato: 10 Marts , 2012, 17:08 »
Hej
så er jeg jo næsten overbevist. Lige det sidste spørgsmål; Nu har jeg jo læst at den fra HArald Nyborg går i stykker. Hvad gør i hvis at den fra England går i stykker? Det er da lidt basværgeligt at sende den tilbage??
Mvh Laila

Offline crj100

• Passiv bruger
Harald Nyborg
« Svar #24 Dato: 10 Marts , 2012, 18:20 »
Vil lige indskyde, at PayPal altså også kræver du har et kreditkort. Så ingen vej udenom hvis man vil nethandle..... Men herudover kan jeg kun tale godt om PayPal, det virker bare!
Med venlig hilsen,
Søren
P.t. "fører" Mikkel Ræv 15-0. Har 1. gang mistet 11 Lys Sussex og 2. gang 4 Laksefarvede Faverolles.
Nuværende bestand: 0.2 Laksefarvet faverolles (1 ren og 1 lidt blandet), 0.2 Lys Sussex (med lidt blandingsblod), 0.1 Gul Sussex, 0.0.3 skønne kyllinger fra en Guldrandet wyandot hane og xx af ovennævnte. Hertil nyankommet 0.0.2 Maran og 0.0.4 Aracuna (hvoraf en med kun én vinge!)

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #25 Dato: 10 Marts , 2012, 19:09 »
Paypal kræver ikke at du har et kreditkort. Du kan godt overføre penge til din paypal konto fra din bankkonto.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Gitte Langkniv

• Passiv bruger
  • - ønsker mig flere timer i døgnet
« Svar #26 Dato: 10 Marts , 2012, 19:15 »
Man kan også have et kreditkort (eller bare et kort den kreditmulighed) og så via banken sætte de penge ind på kortet, som man vil overføre. Så står der aldrig penge, som nogen kan hæve eller hacke sig til.
Bedste hilsener
Gitte Langkniv
med katte, gæs og ænder

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #27 Dato: 10 Marts , 2012, 19:50 »
Nå men Finn kom mig i forkøbet  ;) - én af fordelene ved paypal for nogen er netop at man godt kan oprette sig med et almindeligt bank konto nummer, dvs. man vælger selv om paypal kontoen skal trække beløbet fra feks et visakort eller en bank konto etc. Min søster har nemlig heller ikke visa og jeg anbefalede hende at oprette paypal og så handle nogle af de steder hvor man kan bruge denne betalingsform.

Mht. at bestille i England er min bekymring også at det kan blive besværligt hvis det går i stykker mm, men den chance har jeg valgt at løbe og der er jo garanti på (men selvfølgelig mere besværligt at klage når det er udlandet).

Alma - jeg droppede at kigge mere på P & T's hjemmeside fordi jeg syntes at have læst herinde at de ikke vil sende til Danmark og at der bla. var nogen som var blevet bedt om at fjerne rugemaskinen fra indkøbskurven
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma

Offline claus74

• Bruger
« Svar #28 Dato: 10 Marts , 2012, 20:13 »
Jeg har selv 2 af de blå og de har egentlig fungeret ok til prisen. Der er selvfølgelig både plusser og minusser. De er ikke særligt godt isolerede(det hele består af plastik og en tynd 10 mm flamingoplade på sider og bund) og bør derfor stå i et rum med forholdsvis stabil temperatur.
Det eneste jeg har ændret på dem, er at sætte et 3 mm glasgummibånd rundt i den kant, hvor låget ligger i, for at den kan holde en høj luftfugtighed når jeg klækker moskusæg.
Jeg går faktisk og overvejer at bygge lågene fra begge maskiner over i et større højisoleret kabinet/skab. Ruge i den ene halvdel og klække i den anden. Muligvis tilføre en ekstra varmelampe for at kunne holde temperaturen

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 10 Marts , 2012, 23:29 »

Jeg går faktisk og overvejer at bygge lågene fra begge maskiner over i et større højisoleret kabinet/skab. Ruge i den ene halvdel og klække i den anden. Muligvis tilføre en ekstra varmelampe for at kunne holde temperaturen
Sjovt, den tanke har jeg også haft for at kunne ruge flere ud af gangen. ;) Men da den sidste rugning her er foregået med faldende temperatur tror jeg ikke at min kan opvarme et større rum.

Vil igen lige fremhæve at vil man have en BILLIG maskine, kan man altså få en hos Amazone.de til 1100,- inkl levering. (ja den er steget igen)  Men stadig billigere end de engelske sider (også billigere end Amazon i UK mærkelig nok)
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe