Hej!
Jeg faldt lige over et emne i dag om samlermani...
http://www.housewife.dk/oprydning_rodehovederogordensmennesker.htmUd fra hvad jeg læste mig til - Ja så ser det ud til at jeg har nogle ting til fælles med de folk der er syge denne vej rundt - jeg kan nemlig heller ikke tage mig sammen til at rydde op andet det lugter fælt (hvilket jeg tilsyneladende også kan abstrahere fra)

Jeg kan selv abstrahere fra en fyldt kattebakke desværre

- hvis ikke kattene kom og sagde til ville jeg nok glemme at checke hver dag - HELDIGVIS for kattene er der en MEGA renlig hunkat der siger til hvis kattebakken lugter i hendes næse.....

Nu er jeg nysgerrig efter om der er andre der har hørt om dette emne og evt prøvet det på egen krop.

?
Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad I gør for at få gjort RENT bord en gang i mellem -
Her er det snart så slemt (i det små) - selv det at kigge papirer igennem hvert 5. år når der skal smides papirer ud jeg ikke skal beholde, kan være så stort følelsesmæssigt at jeg bliver NØDT TIL AT bede familie eller venner om hjælp.
Skal jeg gøre det selv får jeg måske selv smidt 1/10 del af det der skal ud - resten "kunne jo være vigtige papirer".

Jeg er ALTID fysisk/psykisk udmattet efter en sådan dag og kan sove flere dage i træk med dette ind i mellem

Hvis der er nogen der kender til dette fællestræk og ved hvad man kan gøre - I DET SMÅ - så HJÆLP!!!!!!!!!!!!
Skal nemlig snart til at rydde op igen og er ved at være ked af at skulle bede familien og venner komme og hjælpe nok en gang.
ALT SAMMEN FOR AT GIVE MIG ET LOS I R..... SÅ JEG KAN KOMME IGANG