Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Køb af rugemaskine  (Læst 632 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Sterl

• Passiv bruger
Køb af rugemaskine
« Dato: 05 Marts , 2012, 11:32 »
Så blev der bestilt ny rugemaskine igår søndag d.4. Sådan en vældig avanceret en der næsten kan fortælle hvilken farve underbukser man har på. Og jeg er jo helt vild for at få den hjem, den blev bestilt i England. Også ville min utålmodige sjæl høre om der er nogen herinde, der har prøvet det og om hvornår jeg ca kan forvente at se vidunderet...På forhånd

Ole

Offline alma

• Bruger
Sv: Køb af rugemaskine
« Svar #1 Dato: 05 Marts , 2012, 11:42 »
Jeg ved ikke hvor du har handlet, men jeg handlede sidste tirsdag og modtog den i torsdags. Vente tiden er meeeget lang  ;D men spændingen værd
Malene

Offline Sterl

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 05 Marts , 2012, 12:02 »
Det vil sige jeg kan forvente at se den sidst på ugen..... /o Så mangler jeg bare nogle æg at putte i den...  :P

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 05 Marts , 2012, 13:53 »
Jeg bestilte også fra England en søndag og havde den torsdag eftermiddag  /o . Det er virkelig spændende  ;D . Vi er i gang med vores 1. Kuld kyllinger og kører nu på dag 19  :P
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Sterl

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 05 Marts , 2012, 14:05 »
Så vil jeg krydse fingre for jer, glæder mig selv meget til at komme igang...... Skal bare lige finde en der har de æg som jeg søger...