Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Det nye forum  (Læst 4483 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
Sv: Det nye forum
« Svar #45 Dato: 07 Marts , 2012, 17:09 »
Det er altså ikke helt samme funktion.
Fks. Kommer det indlæg man lige selv har skrevet ikke med.

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #46 Dato: 07 Marts , 2012, 17:29 »
Lene Dagens emner som det hed i "gamle dage" kan du finde oppe i højre hjørne efter dit navn. Den hedder Unread
Hej Jean Så vidt jeg kan se er unread = ulæste og ikke det samme somdagens emne. Hvis man har læst indlægget kommer det ikke med der mere
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #47 Dato: 07 Marts , 2012, 17:46 »
Det er rigtigt at det ikke er det samme, for alt forsvinder efterhånden som det er læst, og man kan ikke finde sit eget indlæg, og begge dele kunne man i "dagens emner" /o
Dagens emner er en god ting, så mon ikke det er en funktion vi kan logge ud af Finn, når han får tid, han skal jo også sove ind i mellem, og i betragtning af at dette forum er nystartet, så køre det altså ret godt...  /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline crj100

• Passiv bruger
Det nye forum
« Svar #48 Dato: 08 Marts , 2012, 20:31 »
Synes absolut heller ikke om det nye "look". Svært overskueligt som I andre også skriver. Og ja, ufatteligt mange tråde hvor "ny" fremgår - godt træls ;-)
Meeen, har du en iPad, ser det helt anderledes ud - ihvertfald hvis du logger på,via Tapatalk. Det tager ca. 45 nanosekunder (okay, måske lidt mere) og såmer det dejligt overskueligt med nye emner. Dog skal siges, at der ikke er så meget grafisk på Tapatalk. Men til at læse poster - aldeles super!
Med venlig hilsen,
Søren
P.t. "fører" Mikkel Ræv 15-0. Har 1. gang mistet 11 Lys Sussex og 2. gang 4 Laksefarvede Faverolles.
Nuværende bestand: 0.2 Laksefarvet faverolles (1 ren og 1 lidt blandet), 0.2 Lys Sussex (med lidt blandingsblod), 0.1 Gul Sussex, 0.0.3 skønne kyllinger fra en Guldrandet wyandot hane og xx af ovennævnte. Hertil nyankommet 0.0.2 Maran og 0.0.4 Aracuna (hvoraf en med kun én vinge!)

Offline lonesj

• Passiv bruger
    • www.svenstrup-jensen.dk
« Svar #49 Dato: 09 Marts , 2012, 13:16 »
Er der andre end mig der har problemer med hastigheden? Jeg syntes det tager en evighed fra man klikker på noget, og til det åbner - jeg er lige ved at glemme hvad det var jeg ville læse :) Og nej, min pc er hverken gammel eller langsom normalt :) f.eks. har det taget ca. 20 sek. hver gang jeg har skiftet side i denne tråd  <J
1.5 Brahma 0.1 sort Orpington, 0.1 labrador, 1.1 kat, 1.1 heste, 1.1 marsvin, 1.0 kanin,  1.0 mand og 1.1 børn

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #50 Dato: 09 Marts , 2012, 14:15 »
På det gamle forum var der et lille ikon der viste at man havde skrevet i en tråd. Kan det ikke også laves her?
Ikke at det haster, og du har sikkert rigeligt at se til Finn men hvis du en dag keder dig så ville det være super at få denne mulighed igen.

Danny

Er der andre end mig der har problemer med hastigheden? Jeg syntes det tager en evighed fra man klikker på noget, og til det åbner - jeg er lige ved at glemme hvad det var jeg ville læse :) Og nej, min pc er hverken gammel eller langsom normalt :) f.eks. har det taget ca. 20 sek. hver gang jeg har skiftet side i denne tråd  <J

Her køre det lige så hurtigt som det altid har gjort. Jeg har ikke lige taget tid men det tager vel ca. 1 sek. at komme fra side til side i eks. denne tråd.
Himlen bør altid være blå!

karina dj

• Gæst
« Svar #51 Dato: 09 Marts , 2012, 14:37 »
Det er lidt sjov med alle der hersens forespørgsler til ting I gerne vil ha op at køre på det nye forum...

Det går i hvert fald op for mig, at der er utroligt mange ting jeg er gået glip af på det gamle forum  ;D

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #52 Dato: 09 Marts , 2012, 16:13 »
På det gamle forum var der et lille ikon der viste at man havde skrevet i en tråd. Kan det ikke også laves her?
Ikke at det haster, og du har sikkert rigeligt at se til Finn men hvis du en dag keder dig så ville det være super at få denne mulighed igen.

Danny

Her køre det lige så hurtigt som det altid har gjort. Jeg har ikke lige taget tid men det tager vel ca. 1 sek. at komme fra side til side i eks. denne tråd.

Det ikon kender jeg heller ikke, det vil jeg gerne lære at kende.

Det er lidt sjov med alle der hersens forespørgsler til ting I gerne vil ha op at køre på det nye forum...

Det går i hvert fald op for mig, at der er utroligt mange ting jeg er gået glip af på det gamle forum  ;D

Samme her  ;D ;D

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #53 Dato: 09 Marts , 2012, 17:18 »
Den kan jeg simpelthen ikke huske...

Jeg vil også bede om at [/b]ønsker/fejl[/b] skrives i denne tråd.
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=23805.0
Ellers bliver det helt uoverskueligt
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline jes.l.h

• Global Moderator
« Svar #54 Dato: 09 Marts , 2012, 17:22 »
det ikon danny efterlyser er det samme som jeg efterlyser i den anden tråd. Det var et lille ansigt der var ud for de tråde man havde skrevet i. Det kom på det lille faneblad til venstre for alle tråde.
S-K+B-K maran
Mookee i brun
Thüringer skjolddue i gul og sort
medlem af www.maranklub.dk

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #55 Dato: 10 Marts , 2012, 10:09 »
He he... Det kan jeg da slet ikke forstå at i ikke har brugt. Det var da det første jeg kikkede efter når jeg loggede på.

Men altså, når man trykkede "vis ulæste" så kom der en liste frem (ligesom nu) og til venstre for hver tråd var der et ikon af et stykke papir med foldet hjørne (det ligner det ihvertfald i mine øjne). Dette stykke "papir" er også på det nyr forum men på det gamle forum var der et lille ansigt i det ene hjørne af papiret, når man havde skrevet i tråden.

Jeg kan godt leve med at det ikke kommer på det nye forum men det var som sagt, noget jeg brugte meget på det gamle.

Danny

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #56 Dato: 10 Marts , 2012, 11:07 »
vi er kommet fra ferie, og efter en uge væk fra "hønseformum"  er det ret nyt at bevæge mig her... alt ser nyt ud, og jeg skal lige finde ud af de forskellige steder. Intet ser ud som det plejer.... pm meddelser står som uåbne selv om de er blevet læst,  nyt tager tid for mig... så må jeg bare tilbringe mere tid her...
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #57 Dato: 10 Marts , 2012, 11:24 »
vi er kommet fra ferie, og efter en uge væk fra "hønseformum"  er det ret nyt at bevæge mig her... alt ser nyt ud, og jeg skal lige finde ud af de forskellige steder. Intet ser ud som det plejer.... pm meddelser står som uåbne selv om de er blevet læst,  nyt tager tid for mig... så må jeg bare tilbringe mere tid her...

Du kommer vist langt med at læse de tråde der er opstået med spørgsmål til Finn og om brugen af forum...
Ikke alt er logisk men det er nok bare vanens magt der begrænser.

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #58 Dato: 10 Marts , 2012, 12:21 »
He he... Det kan jeg da slet ikke forstå at i ikke har brugt. Det var da det første jeg kikkede efter når jeg loggede på.

Men altså, når man trykkede "vis ulæste" så kom der en liste frem (ligesom nu) og til venstre for hver tråd var der et ikon af et stykke papir med foldet hjørne (det ligner det ihvertfald i mine øjne). Dette stykke "papir" er også på det nyr forum men på det gamle forum var der et lille ansigt i det ene hjørne af papiret, når man havde skrevet i tråden.

Jeg kan godt leve med at det ikke kommer på det nye forum men det var som sagt, noget jeg brugte meget på det gamle.

Danny
Det er den her ikon du efterlyser?

"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #59 Dato: 10 Marts , 2012, 12:28 »
Ja, det er lige netop det/den.

Danny