Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Det nye forum  (Læst 4430 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Det nye forum
« Svar #30 Dato: 06 Marts , 2012, 23:11 »
Så, så Lene.

Det skal nok gå alt sammen.

Der er et par 'konsulenter' på vej i en stor bil og med hvide kitler. Tag pænt imod dem så skal de nok hjælpe dig videre. *g *g *g

Al begyndelse er svær, og tilvænning til nye systemer tager lidt tid. Selvfølgelig er det 'uoverskueligt'. Det er jo anderledes end hvad vi var vant til. Og var det ikke det, havde vi beholdt det gamle.

Giv det 14 dage hvor du er aktiv herinde og så vil du sikkert ikke bytte tilbage for en million.

God fornøjelse.
Mvh
Erik Andersen

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #31 Dato: 06 Marts , 2012, 23:13 »
Jeg forstår ik hvorfor jeg pludselig får en mail når jeg har svaret i et indlæg og der er kommet nyt svar? :o

Det er fordi du selv skal ind og de-aktivere 'abonner' funktionen. Det blev drøftet, vist nok i denne tråd, for et par dage siden.
Mvh
Erik Andersen

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #32 Dato: 06 Marts , 2012, 23:40 »

Så, så Lene.

Det skal nok gå alt sammen.

Der er et par 'konsulenter' på vej i en stor bil og med hvide kitler. Tag pænt imod dem så skal de nok hjælpe dig videre. *g *g *g

Al begyndelse er svær, og tilvænning til nye systemer tager lidt tid. Selvfølgelig er det 'uoverskueligt'. Det er jo anderledes end hvad vi var vant til. Og var det ikke det, havde vi beholdt det gamle.

Giv det 14 dage hvor du er aktiv herinde og så vil du sikkert ikke bytte tilbage for en million.

God fornøjelse.

Jeg vil spejde efter mænnerne i de hvide kitler .....

Det kan godt være at vi overlever Johanne, men ikke uden frustrationer og ar på vores små uskyldige sjæle.

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #33 Dato: 07 Marts , 2012, 10:01 »
Unge Lene, Rungsted du må da stadig besidde evnen til omstilling i din unge alder ;D
det noget andet med en på min alder ::) for jeg må tilstå, der går laaaang tid før jeg vænner mig til denne omgangs ændring af Forum.

Men Lene, det er OK at man i alle aldre, syntes godt om det man befinder sig vel med /o

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #34 Dato: 07 Marts , 2012, 10:02 »
Må jeg lige høre.... Hva gør I andre ?
Hvad er det første du checker når du logger ind ?
Hvordan får du overblik over hvad der rør sig på forum ?

Jeg mangler lidt sparring til at forstå de nye rammer.
Det er ikke fordi at jeg er utilfreds bare hamrende rådvild.  <E

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #35 Dato: 07 Marts , 2012, 10:13 »
Unge Lene, Rungsted du må da stadig besidde evnen til omstilling i din unge alder ;D
det noget andet med en på min alder ::) for jeg må tilstå, der går laaaang tid før jeg vænner mig til denne omgangs ændring af Forum.

Men Lene, det er OK at man i alle aldre, syntes godt om det man befinder sig vel med /o

Viise hr. Winther Andersen aka schæferholm.
Jeg har desværre aldrig opført mig alderssvarende i rigtig mange henseender.
Jeg er desuden et inkarneret vanemenneske.

Hrumf.... Nu er besked knappen fks. Væk, jeg har trykket hurtig svar men kan ikke afsende...... Måtte copy/paste og starte om via opret svar.... Så kom Gem knappen  /f /1 /s
« Senest Redigeret: 07 Marts , 2012, 10:16 Fra Lene, Rungsted »

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #36 Dato: 07 Marts , 2012, 10:17 »
Ja, vi vanemennesker er et udsat folkefærd ;D ;D og udsat for megen bøvl, selvfølgelig uforskyldt, mener jeg ALTID selv  ::)

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #37 Dato: 07 Marts , 2012, 10:18 »
Altså jeg plejer at starte med at tjekke "vis ulæste svar", det der nu hedder "vis svar" og det er det min hønsenet side lukker op på, så får jeg hurtigt overblik over hvilke af de tråde jeg har skrevet i der har været aktive i mit fravær.
Så tjekker jeg Shout - de sidste 50 og ser det der er højaktuelt.
Derefter ville jeg have valgt "dagens emner" så den savner jeg lidt, men så er der jo de nylige, som jeg synes er helt ligegyldige, da alle svar i samme tråd lister sig op.
Jeg har endnu ikke fundet fidusen til at se hvem der er online når det passer mig, men listen kommer når jeg har skrevet i shout  :o hm ikke så logisk.
Jeg har lige set at jeg faktisk har en liste (abonnemnter) over emner som jeg har deltaget i, og nogle af dem er tussegamle, dejligt gensyn, og de fleste er så gamle at de er uaktuelle.
hmm dette var lige hvad jeg kunne komme i tanke om.... jeg synes den nye PM fungerer udmærket, det er bare lige at klikke lidt rundt...
jeg har fjernet vipsen i profil, så jeg ikke får en mio mia mails. så nu synes jeg der er ro på igen  :-*
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #38 Dato: 07 Marts , 2012, 10:25 »
Tak Ina, det lyder meget som den måde jeg også bevæger eller rettere bevægede mig rundt på. Jeg mangler i den grad " dagens emner "

Kan vi ikke få genindført den Finn ?

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #39 Dato: 07 Marts , 2012, 10:29 »
Lene jeg ser lidt at "vis ulæste" rummer dagens emner, i det den lister op efter dag og tid, så mon ikke det er det vi mangler ??
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #40 Dato: 07 Marts , 2012, 11:58 »
Jeg klikker på "Vis ulæste", det gjorde jeg også i den gamle version.
Men Finn arbejder på højtryk i sin sparsomme fritid, så vi skal nok få pudset de sidste ting af. Selv om det bliver kørt som testforum i flere uger inden, det bliver skudt i luften, viser der sig altid noget, når alle begynder at bruge det.
TTT
Ting
Ta'r
Tid :D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Peter Chr. Hansen

• Passiv bruger
  • Støt børnehjemmet TLC i SA: http://www.tlc-dk.dk
    • Avl af Engelsk Araucana
« Svar #41 Dato: 07 Marts , 2012, 12:31 »
Jeg må til Finn og Marianne sige at det er sku da småting der er. For i det store hele virker det sku da. Havde dette været i det offentlige så ville vi slet ikke kunne logge ind lige nu. Så jeg siger "DET ER SKU GODT GÅET"  /o  <E
Med venlig hilsen
Peter Chr. Hansen

3.10 Engelsk Araucana (Perlegrå)
0.2 Engelsk Araucana (Tværstribet)
0.1 Engelsk Araucana (Sort)
0.1 Engelsk Araucana (Hvid)
0.2 Silker
0.3 Brun Lohman
0.4 Blanding (Engelsk Araucana Hane/Silker)
0.1 Homo sapiens partner
1.1 Dejlige børn

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #42 Dato: 07 Marts , 2012, 15:38 »
Jeg klikker på "Vis ulæste", det gjorde jeg også i den gamle version.
Men Finn arbejder på højtryk i sin sparsomme fritid, så vi skal nok få pudset de sidste ting af. Selv om det bliver kørt som testforum i flere uger inden, det bliver skudt i luften, viser der sig altid noget, når alle begynder at bruge det.
TTT
Ting
Ta'r
Tid :D

Du har ret Marianne, men T står også for tålmodighed og måske er det her at kæden hopper af for mig. ::)

Men hvorom alting er så har jeg lige de par spørgsmål og punkter jeg lister op i et af mine tidl. Indlæg som den bedste Finn må se på , på et tidspunkt.  <+

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #43 Dato: 07 Marts , 2012, 17:01 »
Tak Ina, det lyder meget som den måde jeg også bevæger eller rettere bevægede mig rundt på. Jeg mangler i den grad " dagens emner "

Kan vi ikke få genindført den Finn ?

Ja Lene den knap mangler jeg også meget, og i et indlæg et sted, har Finn lovet den kommer tilbage, så fat mod
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
« Svar #44 Dato: 07 Marts , 2012, 17:03 »
Lene Dagens emner som det hed i "gamle dage" kan du finde oppe i højre hjørne efter dit navn. Den hedder Unread
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn