Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Biopater  (Læst 2593 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Biopater
« Svar #30 Dato: 08 April , 2012, 05:14 »
Hvor det glæder mig, at du har fået det bedre, Tine *l
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 08 April , 2012, 09:17 »
Spændende læsning og hvor godt du har det bedre. Underligt at tænke på hvor meget vi selv kan påvirke os selv i henhold til mad og drikke.. ::)
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #32 Dato: 08 April , 2012, 12:11 »
Ja, det er en noget syret - og skræmmende - oplevelse at opdage hvor meget kosten påvirker en - eller ihvertfald på virker mig, uden at jeg har haft den mindste mistanke om, at det var der, jeg skulle lede - eller om, at jeg kunne have det bedre på så mange punkter!

Det handler ikke kun om smerterne, men også om mentalt overskud. Bedre humør, bedre koncentrations evne, meget mere frisk i det hele taget...

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #33 Dato: 08 April , 2012, 13:13 »
Kan vi ikke se en liste over hvad du rent faktisk spiser
 /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #34 Dato: 08 April , 2012, 13:47 »
Jamen, den bliver da lang, Ina.

I går fik vi f.eks. taco-skaller til aften med kylling og alle mulige slags grønsager og hjemmegjort tomatsovs (uden sukker i - i modsætning til f.eks. ketchup og mange slags købesaucer).

Til morgenmad i dag stod den på laks og kikærte-pandekager med lidt bønner og peberfrugt.
Det kunne jeg også spise til frokost... men det bliver nok til spejlæg og noget grønsagssnusk.

Når jeg skal være syndig og de andre gnasker chips, så gnasker jeg popcorn.

Drikkevarerne er lidt ensformige. Jeg varierer mellem vand og dansk vand :D