Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: INDTRÆNGENDE opfordring til ALLE brugere  (Læst 5331 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Dine

• Passiv bruger
Sv: INDTRÆNGENDE opfordring til ALLE brugere
« Svar #30 Dato: 04 Marts , 2012, 22:37 »
Vel talt Finn. Lad os generelt få mere i samfundet af ti stille eller tal pænt

Offline Irene J.

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 03 ſeptember , 2012, 22:08 »
Jeg er rimelig ny bruger på sitet - og har været helt ekstremt glad for tonen herinde, som jeg har oplevet den.
Jeg har anbefalet flere hønseveninder at melde sig ind, fordi det er et sobert forum med masser af plads til alle.

Så Finn, tak fordi du råber "vagt i gevær", hvis/når det er nødvendigt  /o - for at være venlig og imødekommende synes jeg er et af de vigtige argumenter for at gide at bruge timer herinde hver uge  :).

Offline SigneJohanneBonde

• Passiv bruger
« Svar #32 Dato: 27 ſeptember , 2012, 00:43 »
Synes lige denne tråd, sku op igen.
Vær nu søde og hold en ordenligt tone! :police:
Og prøv lige at tænk på andres følelser, inden du poster et indlæg. Der er ingen grund til at være hverken nedladende, fordømmende eller bedrevidende :(
Så derfor: ordenlig tone, tak :police:
« Senest Redigeret: 27 ſeptember , 2012, 00:45 Fra Signe_Bonde »
0,4 maran, 0,1 dværgwyandot, 0,1 brahma, 0,1 islandsk landnams, 0,4 araucana, 0,3 skånske blomsterhøns, 0,1 wyandot, 0.2 orpington, 0,1 faverolles,  0.1 landhane, 1,0 huskat, 1,0 cavalier king charles spanel og 1,0 russisk landskildpadde.

Offline Lipu

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 27 ſeptember , 2012, 09:26 »
Helt enig - og stor tak til vores 'vagthunde' :-) /o

Det er et rigtigt hyggeligt forum (oftest) og meget behjælpelige medlemmer, men det er trist hvis man (og nye medlemmer) bliver bange for at poste noget, der måske bliver kommentereret dumt eller nedladende. Så derfor tilslutter jeg mig andres kommentarer, har du ikke noget godt at skrive, så lad helt være....

God dag derude  :)
Mange hilsner Liselotte

Broget flok af rød amerikaner, guld/sort-randet wyandot, guld/hvid-randet wyandot, blå wyandotter og 'snegle-dræbere' alias hvide moskusænder.

Offline cmilton

• Passiv bruger
  • Be Happy :D
« Svar #34 Dato: 27 ſeptember , 2012, 09:31 »
Min klasselærer sagde altid : Som stampes far, sagde til stampe ; Hvis du ikke har noget pænt at sige til/om andre, skal du holde din bøtte ! :D Elsker det Citat, og det holder ved :D
1.4 Araucana
1.2.2 Serama

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #35 Dato: 27 ſeptember , 2012, 15:41 »
Det var vist "een over nakken " til mig.OK , jeg har fortjent den.Vil prøve om jeg kan tælle til 100.................. /o /o
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #36 Dato: 27 ſeptember , 2012, 17:17 »
Det var vist "een over nakken " til mig.OK , jeg har fortjent den.Vil prøve om jeg kan tælle til 100.................. /o /o
Jeg tror at opfordringen er ment til alle der læser med :). En god tone er nu meget hyggeligere end det andet. Der er også mange flere der vil deltage i en debat når tonen bliver holdt i god tone, en bister tone får mange til at holde sig væk.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #37 Dato: 27 ſeptember , 2012, 20:39 »
kvinder skal jo oss vide at mænd er mænd, og mænd generelt er mere kontante, og knap omsorgsfulde over for følelser.

Offline Jeannejen

• Passiv bruger
INDTRÆNGENDE opfordring til ALLE brugere
« Svar #38 Dato: 27 ſeptember , 2012, 22:29 »
Men Kristiank- når du skriver, at man har til hensigt at pine sine dyr, så kan det vel ikke misforståes?

Synes generelt at kommentarer fra dig er hårde/spydige/ubehagelige/nedladende -når nu du selv bringer debatstil på banen!

Offline cmilton

• Passiv bruger
  • Be Happy :D
« Svar #39 Dato: 28 ſeptember , 2012, 08:53 »
KristianK - Det tror jeg IKKE er generelt... :D Vi er jo trods alt voksne mennesker, og hvis nogle mænd er mere kontante end andre, så må "de" sørge for at tænke sig en ekstra gang om inden "de" skriver :D
1.4 Araucana
1.2.2 Serama

Offline KEW

• Bruger
« Svar #40 Dato: 28 ſeptember , 2012, 09:10 »
Man kan stadig være kort og kontant i sine debat indlæg det kan stadig gøre på en god måde. jeg har selv været i clinch hermed en herinde og det er fair nok man har hver sin holdning og hver især brænder jo for sin. Og her er no hard feelings men igen må man overveje nøje hvordan man skriver.
Det er også set at nogle kender hinanden privat og derfor kører en anden tone igen det er et forum hvor alle skriver alt kan mistolkes.
sum a summarum brug en god tone benyt gerne smiley til at få dine følelser eller intentioner ind i din tekst
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #41 Dato: 02 November , 2012, 14:22 »
Den sidste uges tid har det ikke været særlig rart at være på forum. Jeg selv er blevet meldt til administrator fordi jeg linkede til noget lovligt håndkøbsmedicin, og andre skælder og smælder og kommer med stikpiller.

ME DON'T LIKE!!!

Jeg har ikke lyst til at kommentere på tråde i øjeblikket, og det er første gang det er sket siden jeg meldte mig ind på dette, i øvrigt, fantastiske forum.

Tæl til 10 inden I farer i flint bag skærmen, og debatér i en høflig og pæn tone.

Ironi og sarkasme rammer ind imellem også hårdt, og ingen er nok i tvivl om at sætninger som fx "du er godt nok en naiv person hvis du selv tror på det ;)" faktisk er ment som det er skrevet, og at smileyen ikke gør noget andet, end at forsøge at bløde budskabet op.

Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #42 Dato: 02 November , 2012, 15:09 »
Jeg vil give dig helt ret Tanja. Der har været en del tråde/indlæg hvor jeg godt/normalt ville have deltaget, men afholdt mig, da der for ofte ses negative ting blive smidt efter gode og ordentlige indlæg.

Det må vi håbe stopper, så vi fortsat kan få en hyggelig og god debat i en fornuftig tone
der respekterer at vi har forskellige holdninger, og ingen har det endegyldige svar.

Offline JNTS

• Passiv bruger
« Svar #43 Dato: 02 November , 2012, 15:12 »
Det må vi håbe stopper, så vi fortsat kan få en hyggelig og god debat i en fornuftig tone
der respekterer at vi har forskellige holdninger, og ingen har det endegyldige svar.

/o /o /o
Mange hilsner
Janni

Vildfarvede dværg Silker
Dværg Kochin

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #44 Dato: 02 November , 2012, 17:24 »
 /o /o /o /o /o
Hilsen Leif
Kanariefugle.