Ja den er værre- jeg skal have trykket på reset knappen totalt her.
Jeg starter totalt ved nul og mulighederne er uendelige hvilket er lidt uoverskueligt

men først og fremmest skal jeg have lavet et totalt bombesikkert hønsehus. Efter planen går vi gang til marts. Vi har jo masser af plads, det er sikkerheden den er galt med her. Jeg tænker at det bagerste af haven skal hegnes totalt ind og der skal sættes strøm til.
Det bliver dyrt og da min økonomi er mildest talt dårlig skal der ikke klattes penge væk. Men det kan godt komme til at gå

Thorleif har lovet mig rugeæg af hvide croad langshan-dem ser jeg frem til da det er en meget flot og statelig race.
Så er der maranerne, dem nåede jeg at blive rigtig glad for sidste år. Jeg var jo en af dem som startede med at få blå kobber maraner til DK. Heldigvis er de blevet spredt en del og dermed kan jeg få rugeæg igen fra "min" stamme, men jeg var så uheldig

at se de guldgøgespættede hos Mark og nøj, de er da ikke særligt grimme

Jeg elsker jo især genetik og de udfordringer der er ved de sjældne racer.
Og så er der engelske araucana og brahma- har man først prøvet dem er de MEGET svære at undvære men jeg vil ikke bide over for meget.
Min far skal have serama til hans drivhus

- det ved han bare ikke endnu.
Måske en lille dværgrace-silkehøns er jo fantastiske ik Susanne?

Jeg skal have ænder, forhåbentligt sachsen ænder. Og så har jeg lavet en aftale om at købe æg af krølgæs til foråret. Jeg har allerede købt rullebakken

Måske skal jeg prøve 3-4 kalkuner til at fodre op til slagt. Og hvis jeg kan finde ud af at passe dem, de er jo lidt vanskelige har jeg hørt, vil jeg overveje racekalkuner i 2013.
Hvis jeg når halvdelen af alt dette og jeg ikke har lidt enorme tab næste nytår så vil jeg være tilfreds. At udstille på min første udstilling vil være fantastisk- men jeg vil ikke være kæphøj og tro jeg kan nå det hele.
2012 er mit nye år nul

jeg er bare så klar til alt hvad der byder sig.
Og jeg vil rigtigt gerne til en udstilling i udlandet, formodentlig Holland da vi har venner dernede

En af dem har venligst tilbudt at tage manden med på pub imens jeg er afsted til show, så han ikke opdager hvor mange høns jeg har stoppet ind i bilen før vi når den tyske grænse

Og så fylder jeg 30 til sommer og der skal være hønsefest i haven med hjemmeavlet kylling på grillen og klapperkyllinger til børn og barnlige sjæle
Og så har manden endelig givet sig og lovet mig en hundehvalp i fødselsdagsgave