Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Findes der gratis hjemmesider???  (Læst 2649 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: Findes der gratis hjemmesider???
« Svar #15 Dato: 22 November , 2011, 07:06 »
Ok. Der er forkel på de 2 hjemmesider vi snakker om kan jeg se. Jeg snakker om 123hjemmesider.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

thorleif

• Gæst
« Svar #16 Dato: 22 November , 2011, 07:24 »
Forsoeg den gratis fws1.com

Offline Jane Nygaard Pedersen

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 22 November , 2011, 07:57 »
Jeg "styrer" 2 forskellige hjemmesider, efter de er blevet opsat med domæne, ekstra sider til galleri o.l koster de 49 kr at have om året, og det er supernemt at finde ud af  /o

De er lavet i bricksite.com

Offline Søs, Tisted

• Passiv bruger
  • Søs, Tisted
    • Tisted
« Svar #18 Dato: 22 November , 2011, 08:16 »
Jeg bruger også bricksite.com

Det er meget meget nemt og hvis man kan nøjes med grundpakken, er det helt gratis og slet heller ikke dyrt hvis man køber lidt ekstra til.

Se evt. disse 2 som jeg styrer

http://www.tisted.dk/

http://www.mariagerfjord-fjerkraeklub.dk/
Søs, Tisted, 9510 Arden

Stor hvid/sort brahma, stor gul silke, stor lys sussex,  1,1 moskus ænder, 1,2 cocker spaniel, 1,2 maine coon, skotsk højlandskvæg, diverse alle mulige andre dyr

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 22 November , 2011, 19:44 »
De fleste internetudbydere tilbyder da en plads til en hjemmeside ganske gratis.
Mange af dem har også en guide indbygget så man kan lave hjemmesiden direkte. Prøv da at undersøge det hos din udbyder. Det ville nok være det allerbilligste.  :)

Der er nok ikke så meget plads. Ved ikke hvor meget du har brug for? Men ellers kan man udbygge efterhånden og købe lidt ekstra plads. Stadig billigere end de fleste andre.
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #20 Dato: 22 November , 2011, 23:49 »
Nå Allan.

Fik du respons??   ;D ;D
Mvh
Erik Andersen

Almo

• Gæst
« Svar #21 Dato: 23 November , 2011, 09:57 »
 /o

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #22 Dato: 11 August , 2013, 23:06 »
Er der nogen som kan fortælle mere om www.one.com ?
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #23 Dato: 11 August , 2013, 23:20 »
Ja.

http://www.trustpilot.dk/one.com/da

Håber det hjælper. Jeg har ikke selv nogen erfaring med det.
Mvh
Erik Andersen

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #24 Dato: 12 August , 2013, 05:44 »
one.com er jo ikk gratis, men til gengæld fri for reklamer, og et sted skal midlerne jo komme fra, jeg har det faktisk godt med at betale for en ydelse, særligt når prisen er så lav, jeg har haft dem med webmail i godt 2 år, og har kun oplevet problemer med at komme på, et par gange, men de bliver hurtigt fixet

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #25 Dato: 12 August , 2013, 07:41 »
Jeg bruger one.com til både min og min mands hjemmeside, og det har altid kørt upåklageligt. Jeg har brugt dem siden 2004. Det koster ikke mange øre om måneden at have en hjemmeside hos dem.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Gåsepigen

• Bruger
« Svar #26 Dato: 12 August , 2013, 09:07 »
One.com er billigt og nemt. Har dog kun erfaring med deres blogværktøj, da hjemmesideværktøjet ikke fungerer til mac. Bloggen er sindssygt nem at oprette og vedligeholde. Til gengæld er det så meget begrænset, hvad man kan - men det er så altså også meget begrænset, hvad jeg kan. Jeg overvejer at prøve at lave "rigtig" hjemmeside i wordpress, og det skulle spille fint sammen med one.com.

Jeg giver 135 om året for webhotel + 45 for domænenavn, og jeg synes, jeg får rigtig meget for pengene. Specielt er jeg glad for at have mit eget domæne - det giver mig nogle meget nemme mailadresser.
1.0 Jensen - grå dansk mixgås fra 18. juni 2018
0.1 Magda - fin fransk Toulousegås fra juli 2020
2.0 huskat

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #27 Dato: 14 August , 2013, 06:40 »
Jeg kan anbefale gratisdns.dk som Finn også fortæller om, firmaet har også netplads.dk, som både er reklamefrit og rørende billigt.
Wordpress er gratis software, som kan anvendes både som en blog, men også som en decideret hjemmeside, det findes på mange sprog bl.a. dansk. Wordpress er rigtig nemt at bruge.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline mikkel andersen

• Passiv bruger
    • www.nfdb.dk
« Svar #28 Dato: 14 August , 2013, 15:34 »

jeg vil også anbefale enten bricksite.dk som er meget meget nemt at arbejde i, der er lavet en stak skabeloner så bare at vælge den du syntes passer til dig og så ellers skriv tkst on indsæt billeder, koster i oprettelse derefter gratis resten af tiden. har selv laver www.netværkfyn.dk der.

Ellers Wordpress også meget meget nemt og helt gratis, du skal blot vælge en udbyder der tilbyder 1 klick system så et klik så er du kørende. har lavet: www.bedømværksted.dk ALLE kan lave en hjemme side idag.

Mvh. Mikkel
Vil se resultatet af min Avl, derfor kapflyver jeg mine brevduer den mest spændende måde at have dyr på.

At se en due lande som den første, en smuk morgen er livet.