Tak for svar

Hun har lagt der i 3 uger og hun er en sur dame

Hun ligger på 3 æg og jeg har ladet hende blive hos flokken... Igår hørte jeg pippen og jeg løftede låget for bare lige at kigge uden at røre og jeg ku se hun lå uroligt, hvilket jeg går ud fra er fordi de var ved at klække... Idag ligger hun stadig i reden og jeg har ik løftet hende for at se hvor mange af æggene der er klækket, men det er dælme fristende, for det er jo mine første kyllinger...
Jeg er meget i tvivl om jeg skal lade hende blive hos de andre høns, hvor hun er nu, eller jeg skal flytte hende... Jeg ville jo helst hun blev hos flokken, fordi det vel er det mest naturlige? Men vores hønsegård ligger op til NCC, som er vores nabo, og det vil sige at en del af hegnet, er maskinhegn med rimelig store huller, som kyller vel kan komme igennem og jeg ved ik om de vi stikke af... Min bedre halvdel vil helst ik at vi sætter noget op så de ik kan komme igennem, da vi skal have lave ny hønsegård...
Og ja, kyllerne kan komme ud i hønsegården fra huset, og hønsegården er ik overdækket og jeg ville blive rigtig ked af hvis der var en der tog mine babyer

Alternativet er at flytte mor og kyller i drivhuset, hvor mine vagtler går?