Hvor er jeg glad for at vores papegøje har fjer på Jørn, hold da maugle de er grimme som små

Vi har netop valgt navnet Charlie fordi det kan fungere til både dreng og pige
Han er sjov, han bliver skide sur hvis man vil røre ham, men det biver han nu nød til at vænne sig ti. Han har endnu ikke sagt så meget, men idag da jeg støvsugede fik han vældig travlt med at skælde ud, hold da kæft et larm, dels fra støvsugeren men også fra en meget utilfreds papegøje

HAn syntes det er ret sjovt at klatre over på undulaternes bur når han er ude, Pepper som vi har fra Tanja er ligeglad, men den lie nye Chilli gør hvad hun kan for at nappe Charlie i tæerne

hun har et ego der er langt størrer end papegøjen. igår da undulaterne var på flyvetur fløj hun ud og ind mellem tremmerne til papegøjen, til dens store irretation, hun skulle bare lige ind og fortælle at han ihvertfald ikke bestemte her

Fugle er sjove, det er ved at gå op for mig... har ellers aldrig været til stuefugle, men er helt solgt nu og drømmer allerede om gøje nr. 2
Og hvor er det sjovt som Charlie lejer med ting. idag har han hygget sig med mine nøgler