Jeg skal til min første lokale udstilling, med min engelske araucaner. Jeg har aldrig udstillet høns før, så det bliver enormt spændende om det jeg har avlet er ok. Jeg tager 4 haner med og 2 høner, så jeg håber meget på at lære en del om hvordan en høne/hane skal se ud ! Jeg må sige at interessen for mine høns har været stor. Da jeg var til vaccinations dag med både e.araucaner og Maraner var der ikke mange der havde hørt om dem og da jeg så fremviste billeder af æggene, blev de noget overrasket. Så nu kommer mine æg i næste blad

og til vores lokal udstilling skal jeg have min maran flok med, så de kan vises frem til publikum (jeg har ikke meldt dem til bedømmelse) Samt jeg skal have mine æg med ! Mest af alt glæder jeg mig bare til at få min kritik

Manden er sat i sving med at lave 2 bure mere på farmen... så kan jeg heller ikke presse mere ind, for jeg vil have at alle mine høns skal have adgang til fri natur og plads. Lidt sjovt for da jeg startede med at bygge bure inde i vores lade sagde vores dyrelæge (som også er til høns) du kan lige så godt foresætte der ned ad med burene

og vi sagde nej nej nej, dette er nok..... ja nu har jeg så lige lavet plads til 2 mere

Jeg opgiver billederne i denne tråd, da den siger de er for store !Så de ligger på mit galleri og der er skrevet hvilke 6 der er til udstilling.