Sidespring: Jeg sælger forresten ikke æg, da jeg kun har én æglæggende, men til gengæld 10 halvstore kyllinger, som gerne skulle komme i gang inden vinter eller i det tidlige forår. Også derfor jeg vælger ikke at have lys i huset vinteren over - det sker der vel ingenting ved, vel? Er godt klar over, at der ikke kommer æg af det..
Jeg var engang til et foredrag ved en privatpraktiserende læge, der havde solgt sin klinik efter 30 år og nu var konsulent hos Pharma Nord eller noget lignende plus tog rundt og gav store foredrag. Det handlede om vægttab. Han sagde bl.a., at han mente ikke, at der skete noget ved at spise 10 æg om dagen, hvis man altså kunne og ville det... Det var alt det andet, man skulle lade være med..slik, kage, Mc. D., chips, pomfritter osv. Hmmm... Lidt at tænke over.. Jeg indrømmer gerne, at jeg spiser ca 10 æg om ugen eller mere - ikke om dagen..haha

Hvis jeg skulle sælge æg, ville det nok blive til 2 kr stykket, hvis man tager i betragtning, at jeg fodrer med øko æggepiller, som er lidt dyre.