Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Fotosession tilbydes  (Læst 1607 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Fotosession tilbydes
« Dato: 11 Oktober , 2011, 17:47 »
Jeg forsøger mig lidt som amatørfotograf, men har endnu ikke den store erfaring, ej heller det perfekte udstyr. Dog vil jeg gerne lære mere om portrætfotos, men mangler nogen at fotografere. Hvis du har lyst til at komme til Undløse og blive fotograferet, alene, eller med familien i vores store have hvor der er træer og skovsøer, vil jeg gerne gøre det gratis mod at få lov til at lægge billederne ud på min hjemmeside www.undlose.dk og www.phosee.dk som er en fotokritikside. Du får selvfølgelig billederne med hjem hvis du tager en CD eller USB stik med. Jeg vil bede jer om at stå på forskellige måder og forskellige steder, for at lære mest muligt.

Kontakt mig på tlf. 22 39 03 71 eller PM, hvis du har tålmodighed og lyst til at blive fotograferet af mig :).

Her er par af de billeder jeg har taget.
« Senest Redigeret: 11 Oktober , 2011, 17:59 Fra Tanja Pedersen »
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Randi Krak

• Passiv bruger
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
Sv: Fotosession tilbydes
« Svar #1 Dato: 11 Oktober , 2011, 19:33 »
Så har jeg skrevet til dig  /o
En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #2 Dato: 11 Oktober , 2011, 20:45 »
@ Tanja

Kan du ikke anbefale et godt foto redigerings program, hvis man manipulere med billeder ?
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

bly viol

• Gæst
« Svar #3 Dato: 11 Oktober , 2011, 20:48 »
lene du skal komme og tage billeder a dyr og hus her til vores hjemmeside . kom kom kom  /o /o

Offline preben r

• Bruger
  • Med udsigt til den jyske højderyk.
« Svar #4 Dato: 11 Oktober , 2011, 21:16 »
Mine to piger bruger dette program  :)
http://photoscape.en.softonic.com/
opdræt af
stor chokoladefarvet    Wyandotter
dværg chokoladefarvet Wyandotter
stor Sort wyandotter

http://racefjerkrae.dk/dffr/
http://www.h-o-o-f.dk
http://www.danskwyandotklub.dk/

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 11 Oktober , 2011, 21:40 »
uuu, hvor du frister, med mine 3 drenge, 2 hunde... og en mand, kan man vel sige at være udfordring til enhver fotograf...
vi har altid ønsket at få noget anderledes billeder, noget der liiiige passer til os... om vi skal stå på hoveder alle sammen... hvorfor ikke, hvornår har du forestilling om at  det skulle være? er det bedst med pm?
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #6 Dato: 11 Oktober , 2011, 21:48 »
@ Mark

Det kunne være sjovt og ja du mangler en hjemmeside  ;)

Undskyld Tanja, fordi jeg "spammer" din tråd.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

bly viol

• Gæst
« Svar #7 Dato: 11 Oktober , 2011, 21:50 »
kom kom kom . har lavet hjemmesiden . men mangler jo billeder  :( :( :(

Offline Lomo

• Passiv bruger
    • www.123hjemmeside.dk/Lones-Ark
« Svar #8 Dato: 11 Oktober , 2011, 21:51 »
Jeg tager også billeder på bestilling,- dog ikke gratis  ;)
Meeeen kan bestikkes  ;D

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #9 Dato: 12 Oktober , 2011, 07:18 »
Så har jeg skrevet til dig  /o
Du får svar i dag :).

@ Tanja

Kan du ikke anbefale et godt foto redigerings program, hvis man manipulere med billeder ?
Jeg bruger Photoshop CS5, men det er dyrt og rimeligt svært at bruge. Photoshop Elements er et rigtig godt alternativ. Køb et eksemplar af "Digital Foto" der er altid gode fif til både PS og PS Elements at hente, samt en CD med hvert blad. Her er et link til nogle af mine manipulerede billeder: http://tanja.phosee.dk/gallery/1

uuu, hvor du frister, med mine 3 drenge, 2 hunde... og en mand, kan man vel sige at være udfordring til enhver fotograf...
vi har altid ønsket at få noget anderledes billeder, noget der liiiige passer til os... om vi skal stå på hoveder alle sammen... hvorfor ikke, hvornår har du forestilling om at  det skulle være? er det bedst med pm?
Jamen jeg vil gerne gøre et forsøg. Weekender passer bedst, når det skal være udendørs og i godt lys (det bliver hurtigt mørkt i hverdagene). Hvis det skal være en hverdag, så ikke senere end kl. ca. 16.30. Skriv en PM, så finder vi en dag :).

Jeg tager også billeder på bestilling,- dog ikke gratis  ;)
Meeeen kan bestikkes  ;D
Jeg arbejder på det Lone - jeg skal bare lige øve mig på nogle uskyldige "ofre" først ;) :D.
« Senest Redigeret: 12 Oktober , 2011, 07:29 Fra Tanja Pedersen »
Venlig hilsen Tanja

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #10 Dato: 12 Oktober , 2011, 07:24 »
Der findes et gratis program, der ligner Photoshop utrolig meget, det hedder Gimp, der ligger en utrolig bunke Tutorials på Youtube om Gimp.
Jeg synes at hende her forklarer rigtig godt:
http://www.youtube.com/user/GIMPtricks
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 12 Oktober , 2011, 15:17 »
Jeg har også Gimp, har dog ikke sat mig ind i det endnu. Min store dreng bruger Gimp.
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #12 Dato: 12 Oktober , 2011, 19:56 »
Jeg har mit gamle elskede fotoprogram ulead photo express og det vender jeg tibage til hver gang jeg ikke kan finde ud af CS5
jeg kender det så godt, at selvom det er mere besværligt, så er det nemmere end at sætte sig ind i noget nyt.
Min venindes hunde er blevet flyttet rundt på mange destinationer, og det er sjovt at kunne
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #13 Dato: 12 Oktober , 2011, 21:24 »
Til jer der har skrevet PM'er til mig: Mange tak - jeg svarer i morgen. Jeg er lige kommet hjem fra 14 timer på job, så jeg er på vej i seng, og får ikke svaret jer i dag.
Venlig hilsen Tanja

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #14 Dato: 12 Oktober , 2011, 21:35 »
har du prøvet at være i studie Tanja?  Jeg har 3 gange været med proff model, det er altså fedt, masser af leg med lys og flash.. :) kan varmt anbefales, mon ikke der er nogen der arrangere det på phosee? det gjorde vi (min eks og jeg) dengang man var på fotokritik... en masse fotografer mødtes i vores lille biks og et par stykker havde modeller med, det var vildt sjovt... også for en total amatør som jeg... fik lavet de feeeeedeste billeder... hmmmm gad vide hvor jeg har lagt dem?
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.