Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Lidt fraværende  (Læst 2607 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Heidi NJ

• Passiv bruger
  • Det er høns! De er ikke organiserede!
Sv: Lidt fraværende
« Svar #30 Dato: 28 ſeptember , 2011, 16:38 »
 *t *t
Med venlig hilsen Heidi

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #31 Dato: 28 ſeptember , 2011, 19:57 »
Det var trist Marianne. Det er svært at miste - og den første tid derefter er særlig svær. Mange tanker til dig og din familie. Må solen skinne på din svigerfar dér hvor han er nu. <- <F
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Bennetzen

• Passiv bruger
  • //Blessed are the cheesemakers
« Svar #32 Dato: 28 ſeptember , 2011, 20:27 »
Også herfra.

Håber han nåede det han gerne ville :(

*t

Mvh

Jesper Bennetzen
350 l selskabsakvarie m. guppier, sværddragere, maller, neonfisk samt 1 stk. Ildhale Labeo, 1 hustru, 0.1 Yorkshire terrier, 0.1 Schæfer og 2,1 børn

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #33 Dato: 28 ſeptember , 2011, 20:59 »
Jeg har lige læst alle jeres gode ord. Tak for dem.
Jeg har kendt min svigerfar i over 37 år, og han har været den ældre generations mand for mig, specielt, da jeg var yngre, for jeg mistede min egen far, da jeg var 14. Min svigerfar har (heldigvis) aldrig forsøgt at være en far for mig, men han har altid været der for mig (os), og han har været en fantastisk svigerfar. Min mor mistede vi i '98 og for nogle få år siden mistede jeg min lillesøster.
Begge mine svigerforældre har også betydet utroligt meget for vores børn, de har altid haft et meget tæt forhold, så de er meget berørte over, at Farfar er væk nu.
Der var en god, omsorgsfuld og kompetent pleje på intensivafdelingen, inden de stoppede den udsigtsløse behandling.
Heldigvis nåede de af os, der bor i DK, at komme frem.
Jeg tror ikke, min svigerfar nåede at opdage noget eller blive bange, han gled ind i bevidstløshed og vågnede aldrig igen. Det er godt, for så nåede han ikke at være bange eller bekymre sig for min svigermor. For os er det også godt. Det er altid ufatteligt hårdt at miste, men det er ikke mindre hårdt at miste efter lang tids sygdom, hvor man har set en elsket person sygne hen og endelig få fred efter måneders smerter og lidelser.
Bisættelsen er på lørdag, og indtil da er der så mange praktiske ting, jeg skal klare og arrangere.
Tak fordi I støttede mig  <E
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #34 Dato: 28 ſeptember , 2011, 21:08 »
Æret være hans i så forvejen smukke beskrevne minde.

Offline Kate

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 30 ſeptember , 2011, 07:39 »
Kære marianne

Tænker på dig og din familie, det er altid svært at miste nogen !

*t

med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Majbritt Ø. Pedersen

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #36 Dato: 30 ſeptember , 2011, 10:00 »
Kære Marianne

Det gør mig frygtelig ondt at høre at du har mistet din svigerfar og Søren hans far - jeg håber at både I og "børnene" på trods af alt kommer igennem begravelsen på én fin måde. Det er altid svært at miste uanset hvilken alder folk har - og når det sker på denne måde kan jeg næsten regne ud at man slet ikke var forberedt (så man næsten kommer i en chok tilstand), men som du skriver er det også frygtelig hårdt når éns nærmeste dør efter længere tids sygdom (vi mistede min mor i en alder af 54 efter mange års kamp). Det var godt at han ikke nåede at blive bange eller for bekymret over fremtiden og dermed er kommet herfra på en stille måde. Jeg er også heldig at have ét rigtig godt forhold til mine svigerforældre igennem 22 år og de betyder idag ligeså meget for mig som "min" familie, så jeg ved at du i den kommende tid vil opleve næsten lige så stor sorg og "tomhed" som Søren - de varmeste tanker herfra til alle i familien.

Jeg skriver til dig senere når det hele er kommet lidt på afstand fordi lige samtidig med at du skrev indlægget kom de første æg fra grünleger x maran mixet fra den ene af dem vi lavede, og jeg ved at du er så spændt på resultatet men at dine er yngre så det nok var mig der fik først. Jeg skyndte mig at tage billeder af dem til dig - de er super flot olivengrønt som vi håbede.

Mange Kærlige hilsner og tanker fra Majbritt
2,10,15  Sabelpoot - Porcelænsfarvede:
(i farverne: Guld-Sort, Citron-Sort,Guld-Hvid, Isabel)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Èn lille blandet flok "æglæggere" af følgende racer:
Maran (sort/kobber - store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
1,1 Perserkatte (klassiske type)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma
1,0 Ægtemand - super handymand der elsker dyr.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #37 Dato: 30 ſeptember , 2011, 14:58 »
Tak skal I ha' :D
Majbritt, jeg er da rigtig glad for at høre, at det gik som vi håbede, mine er ikke rigtig røde i kammen endnu, jeg har en næsten hvid høne, og en blå randet høne. Håber at mine også vil lægge flotte olivengrønne æg.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #38 Dato: 04 Oktober , 2011, 15:08 »
Så er jeg tilbage igen, kan I nu ikke holde lidt igen med alle de indlæg, det tog sørme lang tid at komme igennem seks!!! sider med nye indlæg ;D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline regitze

• Passiv bruger
    • vampyrpingvinen galer
« Svar #39 Dato: 04 Oktober , 2011, 22:53 »
et lillebitte varmt knus.
værtinde for 1,5,7 silkefarvelader og en isa brown der kom ud af det blå.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #40 Dato: 05 Oktober , 2011, 13:15 »
Tak Regitze *l
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #41 Dato: 06 Oktober , 2011, 12:02 »
Så er jeg tilbage igen, kan I nu ikke holde lidt igen med alle de indlæg, det tog sørme lang tid at komme igennem seks!!! sider med nye indlæg ;D

Undskyld Marianne  *r, men det er jo fordi vi ikke kan undvære dette her skønne forum! *y
Godt du er tilbage! /o
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #42 Dato: 06 Oktober , 2011, 12:29 »
Kram herfra! Jeg har først set tråden nu  *l *l
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #43 Dato: 06 Oktober , 2011, 13:39 »
Tak Mikkel og Tanja *l
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk