Jeg er godt nok spændt på hvornår jeg får mit første æg fra maranerne!
Har 3 maranhaner, hvor jeg vil slagte de 2... Den jeg så ville beholde (den største
), er jeg nu kommet i tvivl om, for den galer bare SÅ skingert og længe!
Min "marolle" har slet ikke de stænger din har...og de er helt gule og uden fjer... 
Det er sært, Christina, for de "marolles" jeg har frembragt har alle været ens. 3 høner, der ser ud som den på billedet og 3 grimme haner

Og hvor kommer de gule ben fra? - det passer hverken på faverolles eller maran... Og ingen fjer

Du må lægge et billede ind, vi vil se den starut!

Nu har jo fået en ny fin hane fra Lene, Rungsted (af den tyske import) og så kan jeg pludselig godt se hvad der menes med, at de danske maraner mangler fylde. Han er langt fra udvokset, men han er næsten ligeså bred som min voksne maranhane

Så jeg ville også beholde den største, hanegal eller ej

Mine maraner begyndte æglægning da de var 5-6 måneder gamle. De er rimelig hurtige synes jeg.
HA ha, herligt !!! Den er da fin. Er der mon ikke andre der har lavet genestiske eksperimenter ? det er sjovt at se en blanding f to racer 
Ja, det er nu meget skægt, og så længe man ikke bilder sig ind, at man har frembragt et vidunder, der skal på udstilling til næste år, så er det vel meget fredeligt