Halldors opsummering er ganske god og lige præcis problematikken.
Derudover vil jeg tilføje at når der engang imellem er nødvendigt at "modere" her på forum, så sker det ALTID i personlige meddelelser direkte til personen der har gået for langt. I langt de fleste tilfælde så ved personen også at vedkommende er gået for langt og så bliver der ikke mere af det. Men det vil ikke blive skrevet i åbent forum.
Hvis nogen føler at der skal skrides ind, så er der en blå tekst, Rapporter til moderator, tryk på den og skriv hvad der er galt, så får vi en mail og kigger vi på det. Forum er så stort at vi ikke kan læse alle tråde. Det er simpelthen umuligt.
Med hensyn til læsning af Personlige meddelelser, så vil jeg henvise til den officielle manual.
http://wiki.simplemachines.org/smf/Personal_MessagesPrivacy
"By default, there is no way an administrator or anyone else can read your personal messages. Only you and the person you sent it to are able to read what you wrote. However, it is not impossible for one with access to the database of the forum to read them through the database with an SQL command. For this reason, it is advised to not send personal messages that contain private information that you don't wish for anyone else to read."
Det er nøjagtig det samme som at serveradministratoren kan læse dine email, hvis vedkommende virkelig ønsker det ved at rode rundt i biblioteket på serveren...
Så nej, det gør jeg ikke. Storm-Olsen har ret, jeg har meget andet at give mig til