Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Se hvad jeg har købt på e-bay!  (Læst 1614 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Se hvad jeg har købt på e-bay!
« Dato: 22 Juli , 2011, 12:04 »
Er det ikke bare de skønneste wallstickers I nogensinde har set?!  ;D

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Se hvad jeg har købt på e-bay!
« Svar #1 Dato: 22 Juli , 2011, 12:10 »
uhh dem vil jeg også gerne have  ;D
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #2 Dato: 22 Juli , 2011, 12:12 »
Christina, de er skønne *p! Elsker høns i alle afskygninger - også som wallstickers. Hvor meget har du måttet bøde?

Jeg fandt denne her på www.trendystickers.dk (billedet er lånt derfra). Den ville jeg meget gerne have op bag ved en stænkplade af glas, bag ved komfuret, men dér nedlagde manden dog veto mod min hønsefeber. Nu skal der hænge et citat af Albert Einstein i stedet for. Ih hvor kedeligt mand. /d ::)

Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 22 Juli , 2011, 17:26 »
Er det ikke bare de skønneste wallstickers I nogensinde har set?!  ;D

Hvor er de bare fine  /o Og et rigtig godt billede i øvrigt  ;D
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 22 Juli , 2011, 17:31 »
ej hvor er de søde...
har lige kikket på ders side, der er bare så meget man kunne finde på at sætte på væggen - det er bare ikke sikkert vi kan blive eninge hvad... :D
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Anja Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 22 Juli , 2011, 17:59 »
Hvor er de fine /o ser flot ud ;)
Med venlig hilsen

Anja

0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 22 Juli , 2011, 20:47 »
Tak ;D Jeg gav 111,- inkl. porto for 8 af den størrelse I ser på billedet og 4 dobbelt så store.

Det synes jeg faktisk er billigt, når der er porto helt fra England med i den pris! /o

Og Tanja, min mand havde faktisk sagt at jeg ikke måtte købe dem *e Det er derfor de sidder sådan et forholdsvist diskret sted ;D

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #7 Dato: 23 Juli , 2011, 22:48 »
Christina, De er bare skønne. Kan du ikke berige mig og andre med en præsis adresse. <+
Jeg MÅ bare ha sådanne nogle. :o

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #8 Dato: 23 Juli , 2011, 22:55 »
Jeg fandt denne her på www.trendystickers.dk (billedet er lånt derfra). Den ville jeg meget gerne have op bag ved en stænkplade af glas, bag ved komfuret, men dér nedlagde manden dog veto mod min hønsefeber. Nu skal der hænge et citat af Albert Einstein i stedet for. Ih hvor kedeligt mand. /d ::)

Har du overvejet at finde en ny mand. *f *g *f *g

(Og du må godt vise ham mit indlæg selvom jeg ikke kender ham  ;D)
Mvh
Erik Andersen

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #9 Dato: 24 Juli , 2011, 08:51 »
Tak ;D Jeg gav 111,- inkl. porto for 8 af den størrelse I ser på billedet og 4 dobbelt så store.

Det synes jeg faktisk er billigt, når der er porto helt fra England med i den pris! /o

Og Tanja, min mand havde faktisk sagt at jeg ikke måtte købe dem *e Det er derfor de sidder sådan et forholdsvist diskret sted ;D
Det var en god pris! Den mindste hønsesticker på trendystickers.dk koster vist 149 + porto. Jeg tror vi måtte bøde nær ved 300 kr. for det citat af Einstein. Oven i det afleverede posten pakken på det forkerte posthus, så Post DK sendte pakken retur, så jeg måtte betale 40 kr. i ekstra porto for at få sendt pakken engang til :(.

Har du overvejet at finde en ny mand. *f *g *f *g

(Og du må godt vise ham mit indlæg selvom jeg ikke kender ham  ;D)
*LOL*, nej han må nu godt blive her. Han er god  nok, selv om jeg ikke må sætte hønseting op i hvert et hjørne af huset ;). Det er trods alt ham der har bygget mit hønsehus, købt en skurvogn til ekstra hønsehus, lavet redekasserne, siddepindene og også ham der slagter, plukker og renser. /o
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 26 Juli , 2011, 19:31 »
Christina, De er bare skønne. Kan du ikke berige mig og andre med en præsis adresse. <+
Jeg MÅ bare ha sådanne nogle. :o

Det kan du tro, de kan købes her: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310319982004&ssPageName=ADME:R:RC:GB:1123#ht_1083wt_907

Det var en god pris! Den mindste hønsesticker på trendystickers.dk koster vist 149 + porto. Jeg tror vi måtte bøde nær ved 300 kr. for det citat af Einstein. Oven i det afleverede posten pakken på det forkerte posthus, så Post DK sendte pakken retur, så jeg måtte betale 40 kr. i ekstra porto for at få sendt pakken engang til :(.

Ej, det var dog helt vildt! :o Men ja, ved godt de er dyre i DK... Har luret meget inde på Dimaria.dk...læææækre stickers...men dyre! ::)