Heldigvis er de blevet anerkendt i USA under racebetegnelsen Naked Neck Silkies (kun hvide med skæg og bowtie, som også denne her har - den lille butterfly foran på halsen). Og hvis det nogen sinde kommer til, at vi kan arbejde hen imod godkendelse af dem, vil jeg helt bestemt kæmpe for, at de ikke kommer til at hedde showgirls, selv om det da er et meget sjovt navn.
Ja, Helle, jeg synes også, den er så yndig, men jeg er også stor fan af nøgenhalsede høns. Jeg har en lille stamme sorte dværg nøgenhalse, det er de sejeste og mest hårdføre høns her på matriklen. De går alle vegne, hvorhen det passer dem, og i vinter nægtede de at sove i hus, men satte sig konsekvent i vores brændeskur uanset hvor koldt det var. Jeg har været nødt til at "spærre dem inde" i en lille hønsegård for en kort periode for at tage rugeæg fra dem. Ellers er de helt frie fugle.
Frank, nu må I ikke give mig flere gode ideer, jeg har vist rigeligt med projekter

Jeg har jo hvid sorthalede silkehønefjerede chabo, og min georg gearløs-lampe er allerede tændt.