Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kalkben behandling dixantopinolie??  (Læst 11090 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Kalkben behandling dixantopinolie??
« Svar #15 Dato: 17 Juli , 2011, 22:56 »
Og NIX creme virker, men er meget dyr i drift. 180 kr for en tube med ingenting i.
Mvh
Erik Andersen

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
« Svar #16 Dato: 17 Juli , 2011, 23:27 »
har købt grøn "vaseline" til hestehove hos Land og Fritid pris under 50 kr. for 1/2 liter... i grøn spand... det ser ud til at virke... har lige været ude og give anden omgang iført pandelampe og latexhandsker... for det er noget fjædtet stads ;)
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline ina.....

• Bruger
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #17 Dato: 18 Juli , 2011, 12:34 »
har købt grøn "vaseline" til hestehove hos Land og Fritid pris under 50 kr. for 1/2 liter... i grøn spand... det ser ud til at virke... har lige været ude og give anden omgang iført pandelampe og latexhandsker... for det er noget fjædtet stads ;)

Det er netop det, tykt fedt, der kan kvæle krybet, og så får hønsene fantastiske flotte ben, og hvis ikke du brugte handsker så ville det virke ligeså godt på dine hænder, hvis de skulle have behov
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline G. Lausen

• Passiv bruger
  • Grafitti :)
« Svar #18 Dato: 18 Juli , 2011, 18:46 »
hihi Ina, det kom på fingrene... for min fine nyindkøbte pandelampe (guuud hvor er man yndig med sådan en tingest på hovedet) nå men bæstet holdt op med at lyse og da jeg ikke ville have grønt snask på lampen, så tog jeg hansken af... fik liv i lampen og ville så tage hansken på igen... med det resultat at jeg fik ydersiden indad og omvendt  <J hmmmmm men har fiiiiin blød højrehånd nu...   ::) ;D
venlig hilsen
Grethe

1,0 Australtorp Kong Hans :-), 1,0 Araucana Grafitti :-D , 0,5 austalorps, 0,5 gul columbia sussex, 0,4 hvid-sort columbia sussex, 0,1 maran, 0,1 maranbland,, 0,2 grünleger, 0,9 araucana
1,0 mand (der ikke har pip)
1,0 Labrador (Labbe)
1,0 Foxterrier (Bølle)

Offline louisepedersen

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 21 Juli , 2011, 12:42 »
sjovt i skriver det med at de ikke bider på alle- for det er vist kun min hane herman der har det/dem.... ::)
1stk Kochin hane "Hermand" + 2 høns
8 jydske STORE kyllinger
1,1 Dansk grågæs
1 påfugl kok
3 stk katte
1 hund
1 dejlig datter og en pragtfuld manse, og nu også en lille søn!!!