Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Jeg holder "sommerferie"  (Læst 2382 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: Jeg holder "sommerferie"
« Svar #30 Dato: 16 Juli , 2011, 23:31 »
Weeeee, har nået at nusse høns og sidde med en kold bajer i haven og bare G L O!! ud i luften i dag ;D ;D ;D
Har lige fået sat mig efter at have malet 2. gang i "kontoret". Så nu kan husbonden gå i gang med at lægge klinker på gulvet i morgen.
Er efterhånden begyndt at tænke på at få tømt flyttekasserne med alle vores ting igen. Mærkeligt at være nået der til ::)
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Anja Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 17 Juli , 2011, 06:46 »
Godt gået /o Jean. Det er utroligt så godt en kold " bajser " kan smage, efter en hård dag ;)
Med venlig hilsen

Anja

0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
« Svar #32 Dato: 26 Juli , 2011, 09:37 »
@ Jean og i andre  ;)
Jeg leder med lys og lygte efter flamingo til gulvet  /d
Damm det er dyrt. :o Kan man mon få det billigt nogen steder - tænker lidt Tyskland--men ---- 140 M2 fylder jo en del ?
Er der gode tips at få  <A <+
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

• Bruger
« Svar #33 Dato: 26 Juli , 2011, 10:24 »
Desværre ikke.

Vi købte vores i Bauhaus efter at have undersøgt nettet grundigt, om vi kunne finde det billigere andre steder.
Bare husk at der er forskel på flamingo og køb det rigtige alt efter hvad du skal bruge det til. Der er nemlig forskel på tætheden og på hvor meget det kan bære.
Mand og 3 børn

Offline Bolding

• Passiv bruger
« Svar #34 Dato: 26 Juli , 2011, 11:07 »
Sikke dog en effektivitet. Da vi byggede om derhjemme boede vi i et værelse på 1. sal på 16 kvm i 2,5 år. Det sidste 3/4 år tilmed med et spædbarn. Spørg lige om jeg var ved at blive bims til sidst. Man skal passe på med at rage for meget rundt i de gamle huse, man ved aldrig hvad man ender med at finde. Vi mangler stadigvæk nogle småting før stue og køkken er helt færdig, så jeg er da vildt imponeret over jeres tempo  /o

• Bruger
« Svar #35 Dato: 26 Juli , 2011, 11:43 »
 ;D Ja, vi rykker når vi går i gang, men så er alt også planlagt ned til mindste detalje og alle materialer er købt hjem på forhånd så vidt det nu kan lade sig gøre.
Vi bruger vinteren på at finde materialerne og priserne så vi ved hvor alt skal købes/findes, og hvis det er noget som er på tilbud i løbet af vinteren bliver det købt hjem allerede på det tidspunkt.
Stuen, den lille søns værelse, soveværelset og begge gange er nu færdige og husbonden pillede llinoleummen af køkkengulvet i går og skal lægge klinker i dag. Vi kan dog godt mærke at det der kun tog 1 time i starten nu tager 3-4 timer med LANGE pauser i undervejs. ;D
Mand og 3 børn