Tak for svar, det giver noget at tænke over, det er rart at møde forståelse, trods alt.
Ganske rigtigt som Karina skriver er det ikke en afsked, men blot en forklaring på hvorfor jeg ikke er så synlig det næste stykke tid, jeg vender tilbage igen jo og vil også kigge ind, bare ikke så meget som jeg har haft tendens til

Det er blandt andet eksamen jeg skal koncentrere mig mere om, men også at holde fast i de sociale bånd jeg har udover forum, for som min mor så fint sagde det: "det er fint at du ringer og snakker med Lene og Marianne, men så skal du altså også ringe og snakke med Stiig og Pernille", det er jo også fint nok, hun har en pointe i at det heller ikke skal tage overhånd.
Til Lene, jeg dropper skam ikke hønsene, skærer bare lidt ned på fyldet. Regner stadig med at skulle udstille indenfor nærmeste fremtid, så det bliver ikke lagt på hylden, bare prioriteret anderledes

Til slut, vi ses nok snart igen når der bliver nogle stunder, hvor jeg alligevel keder mig og ikke har andet. Desuden så var jeg lige ved at tude, ikke fordi jeg var ked af det, men fordi jeg blev så glad for at læse jeres svar
På gensyn