Vil godt lige understrege at det er tiden på forum jeg siger farvel til og noget af tiden med hønsene, det er ikke jer herinde, jeg vil stadig komme til arrangementer og stadig gerne skrive med jer, men det bliver ikke meget med at kommentere på ting herinde mere, ihvertfald nok det næste stykke tid, nok ikke vildt lang tid, men dog alligevel. Det er vigtigt for mig at jeg også kommer ud og oplever noget andet, og det gør jeg lettest ved lidt tid væk fra forum, men det bliver som tidligere skrevet ikke for altid, kun for en periode.
Jeg er rigtig glad for alle de mange skønne mennesker jeg har lært at kende herinde og mødt i virkeligheden, der er virkelig mange som betyder rigtig meget for mig, men det er nok også meget sundt at komme ud blandt nogle på min egen alder, det er ikke altid jeg er lige god til det, så det har lige så meget med det at gøre.
Vil også lige understrege at det ikke er noget min mor direkte har bedt mig om, men som en konsekvens af at jeg nok bør bruge tiden anderledes.
Jeg ender jo nok bare op med i sidste ende at finde ud af at jeg bare skal være mindre på forum, men stadig være med, det håber jeg, men indtil da så bruger jeg nok sommeren på nogle andre ting.
igen, hvis der er noget så skriv, jeg vil altid gerne skrive med jer, det er det med at læse i tråde, kommentere og nørde alt for meget jeg skærer væk, håber på forståelse...