Velkommen på forum, Brian

Jeg kan se, du allerede har fået god hjælp.
Som Leif skriver skal æggene opbevares køligt, men ikke i køleskab, der er mange, der har haft held til at ruge æg ud, der har været opbevaret for varmt, i køleskab osv, men generelt er det bedst, med den temperatur, og bedst hvis æggene ikke bliver ældre end to uger.
Du kan begynde at samle æg lidt før, at du lægger snydeæg til hønen, dværgwyandotter er ret nemme at "programmere" til at skrukke. Når hønen lægger sig, kan du lade den lige endnu nogle dage inden du lægger rugeæggene under, så er du sikker på at hun ligger fast.
Du skal tegne en streg med blyant "rundt om ækvator" på æggene, hvis hun ruger i hønsehuset sammen med de andre, og så skal du hver dag fjerne de friske æg, som du sagtens kan bruge i husholdningen. De andre høns vil nemlig gerne lægge æg hos skrukken.
Der er delte meninger om hvorvidt, det er en god idé at lade skrukken ruge i hønsehuset sammen med de andre. Jeg gør det altid, og har kun haft gode oplevelser ud af det. Min skruk og kyllingerne går også sammen med flokken, og det fungerer (har dog haft et problem hos mine MEDK).
Du skal opbevare rugeæggene i æggebakker med den runde ende op, at vende æggene betyder som du ser på billederne: