Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Staten bygger hønsehuse i luksusudgave  (Læst 776 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Staten bygger hønsehuse i luksusudgave
« Dato: 11 Maj , 2011, 22:53 »
Wuuuhuuuu vores kære stat har fundet 300 mill de ikke ved hvad de skulle bruge til, så de bygger da lige lidt hønsehuse med indlagt el og varme, dertil møjbræt og masser af lysinfald fra panoramavinduerne. de kommer til at stå på kanten af sønderjylland i starten, men lur mig om de ikke inde for rimelig tid bliver sat til salg til spotpriser.

Sådan gik det ihvertfald med de gamle tolderbure.  Mindes ihvertfald en mand der købte to og brugte dem til hønsehuse... han betalte ikke meget mere end lastbilen til at transportere dem på. :)

JEg vil skrive til Pia K og høre om man forlods kan ligge billet ind på et eller to af de nye....

http://www.dr.dk/Nyheder/Baggrund/2011/05/11113251.htm
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Helle Enevoldsen (josefineamanda)

• Passiv bruger
Sv: Staten bygger hønsehuse i luksusudgave
« Svar #1 Dato: 12 Maj , 2011, 06:51 »
Staten har ejet høns i mange år, på Statens Seruminstitut. Og vi kan jo kun gætte på hvad de bliver brugt til. :( :o
Mvh. Helle
Familien består af:
1 mand og to døtre.
Store sorte Australorps, Gule Orpington, MEDK, 1.2 gæs,
4 hunde, 2 katte.

GKV

• Gæst
Sv: Staten bygger hønsehuse i luksusudgave
« Svar #2 Dato: 12 Maj , 2011, 08:16 »
Jeg synes det er godt, at der bliver  kontrol, alt for mange skumle personer farer frit frem og tilbage også selvom de er blevet udvist.Da de frie grænser blev til, var vi vist noget enfoldige og troede, at det kun var de almindelige mennesker der ville benytte sig af det.Sådan er verden desværre ikke skruet sammen nu til dags.

VH Gunni.