@mew : med det gå på mod du ligger for dagen , skal du ikke være bange for at gå igang selv

På dba kan du jo også finde brugte materialer , og så kan du pludselig komme langt for 2000.
Ellers kan du jo google udenlandske sider for hønsehuse , måske nogle af de andre herinde kan huske siderne og linke ? Du skal bare passe på : du kan ende op med at blive rundbims af de flotte huse

Ellers kommer du også langt med at ekspandere lidt på den side af hjernen hvor fantasien har til huse : har jeg familie der arbejder med måske alternative byggematerialer ? Euro paller kan bruges til meget fornuftigt byggeri.Hold øjnene åbne på din færd rundt omkring - spørg naboer og bekendte om eventuelle rester fra projekter .... vupti , pludselig kommer tilbudene stille og roligt.
Jeg fik fex nogle 4 mtr lange emballage paller - uh - så tager ting hurtigt form

Men - vigtigst af alt : godt værktøj , godt værktøj , godt værktøj : vinkel , watterpas , god sav , elværktøj af mærkevarer ( det betaler sig i længden - siger manden der har smadret masser af kinagrej inden han blev fornuftig

) . Ikke mindst mit kæreste værktøj : en svinedyr hånd bore/skrue maskine , den er 3 år gl. nu og virker bare hele tiden , havde jeg ikke købt den havde jeg nok købt kinamaskiner der kunne have betalt den gode et par gange

Pøj pøj med alt det nye
hanegalgak