Smurt op med "margarine"creme (Vi undgår gerne mælk

), som er Coops FRI margarine rørt op med flourmelis:

Sugarpaste, som jeg har farvet og rullet ud:

Sugarpasten er lagt over, kanten forneden er skåret fra, og eftersom det blev besluttet i GÅR, at det skulle være en prinsessekage istedet for en edderkop-kage, var der kun denne dukke, som passede. Jeg viklede film om benene på dukken, og stak den ned i kagen

Så fik hun tøj på...helt klart det jeg har sværest ved Har altid ønsket mig at være sådan en der bare kunne det dér, men det kan jeg bare ikke! Men...Lina ligger nok ikke mærke til det

Så har jeg udstukket sommerfugle, og klistret dem på med æggehvide...fæææærdiiiig!

Så i dag, besluttede jeg mig for alligevel at lave en edderkop-kage også... Vi holdte fødselsdag for den ene side af familien i dag, og holder for den anden side i morgen... Hun bliver jo kun 3 år én gang i livet, så det skal jo fejres med manér

Havde sådan lyst til at prøve... Og er stadig ikke god til det med "finish", når det kommer til kager Men...det blev som det blev Og tror Lina synes den er sjov
Ville ha' brugt noget lakridssnøre som ben, men havde nogle lakridspiber liggende, og synes det var sååå smart at bruge

Ved godt den burde ha 8 ben, men havde altså kun 6