Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hønse hygge  (Læst 509 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline charlotte winsløw

• Passiv bruger
Hønse hygge
« Dato: 03 April , 2011, 21:23 »
Vi har i dag sagt farvel til vores dejlige hane, (da nogle naboer ikke kunne holde ud at høre på ham :-[), men han er flyttet til et nyt hjem med nye damer så det har vi det rigtig godt med.
Vi har nu kun 4 damer tilbage af de 7 kyllinger vi købte sidste sommer og 2 af disse ligger på rede, så vi krydser fingre for lidt gevinst næste weekend.
Men så oplevede jeg noget lidt sjovt her til aften da jeg skulle lukke for natten, og først, lidt i panik, gik rundt i den efter hånden noget mørke hønse gård og ikke kunne finde de 2 sidste damer, indtil jeg fik kigget i redekasserne, og der lå de, 2 og 2 og puttede... he he jeg er da lidt spændt på om der overhoved kommer nogle høns ud i morgen når manden i huset ikke er der til at få dem ud af fjerene ;D

Hilsner fra Charlotte
0,4,10 silker
2 børn en pige på 12 år og en dreng på 5 år
1,0 katte
0,2 løvehoved kaniner
Og dejlig dyre glad og handy kæreste
WWW.vilavilakulla.dk

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hønse hygge
« Svar #1 Dato: 03 April , 2011, 21:28 »
Ja nu skal de jo helst ikke ud af Fjererne endnu, men sengehalmen er enormt hyggelig når først de har fået ideen, så det kan være de holde de to andre med selskab...
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline charlotte winsløw

• Passiv bruger
Sv: Hønse hygge
« Svar #2 Dato: 03 April , 2011, 21:39 »
ja så bliver der da tomt i hønse gården, på tide at finde nogle flere damer...
Hilsner fra Charlotte
0,4,10 silker
2 børn en pige på 12 år og en dreng på 5 år
1,0 katte
0,2 løvehoved kaniner
Og dejlig dyre glad og handy kæreste
WWW.vilavilakulla.dk