Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: vil gerne takke.....  (Læst 1875 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: vil gerne takke.....
« Svar #15 Dato: 19 Marts , 2011, 13:00 »
Nogen af dem som skal til Libyen??
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 19 Marts , 2011, 18:06 »
ESK står for eskadrilien, og min æf. er sendt afsted til Sicilien...(det er vidst tættest på man kan komme lige nu)
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
« Svar #17 Dato: 19 Marts , 2011, 18:08 »
 :o Krydser fingre *k *k <I
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #18 Dato: 19 Marts , 2011, 18:46 »
Som datter af en militær-far, kan jeg høre at alt er ved det gamle. Min far blev også sendt rundt: Tyskland, Cypern, Bornholm, Cypern igen og så Midtjylland - og tilbage til Tyskland - med meget kort varsel. Så ham så jeg ikke meget til i min tidlige barndom. Men det ligger jo i jobbet. Mine forældre tog konsekvensen og han fik et dårligere betalt job uden for militæret - som han ellers elskede. Men så var han da i det mindste hjemme. Så det er da vist et personligt valg, hvor meget man vil "ofre" for jobbet. Selv er jeg sygeplejerske og kan i princippet blive kaldt på arbejde når-som-helst ved behov. Kan være sikker på at skulle arbejde adskillige af årets helligdage/weekender og kan ikke altid afspadsere på dage, hvor det er praktisk for MIG eller holde ferie når jeg ønsker det. Sådan er det. Kan jeg ikke leve med det, må jeg jo finde noget andet at leve af :-\.
I øvrigt undrer det mig (også i min egen lille familie) at betalte barnepiger ikke eksisterer mere. Næh, man skal have passet børn af bedsteforældre når der er lukkedage i børneinstitutionerne. Det må ikke koste! Så er der jo ikke råd til tre udlandsrejser årligt, to biler, hus og adskillige fritidsinteresser..........
Nå, jeg er vist bare ved at være gammel, sur og indebrændt ::).
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand