Christina, det er sådan at vi har en ret stor campingvogn, som står fast på Hornbæk camping. Det betyder, at vi bruger den som et nemt sommerhus, hvor vi slipper for alle sommerhusets forpligtelser med vedligeholdelse og havepasning mv.
Vi går rigtigt igang her når foråret for alvor går igang. Vi har lagt fast gulv i forteltet som gør at vi i forsæsonen ikke har koldt på gulvet. Så er det bare at tænde for gasovnen og så der lunt og rart uanset om det regner eller ej. Iøvrigt kæmpehyggeligt også når det regner at sidde der beskyttet af den gode teltdug med stearinlys tændt og høre lyden af regnens trommen.
Vi er på mange måder meget bekvemmelige. Så det er ikke overlevelsestur vi er på. Vi har varmt og koldt vand i vognens vandhaner, varme i gulvet indenfor, satelittv, springmadrasser, ovn og gasblus. Pladsen har rigtig gode bade og toiletforhold. Men vi har jo også toilet med elektrisk skyl i vognen, men vi skal altså selv bære boksen ned og tømme selv.
Efter en weekend i campingvognen er det som om vi har været på en lille ferie. Vi slapper af på en anden måde end når vi er herhjemme i huset. Hornbæk er ca 40 min kørsel herfra så vi skal ikke rejse langt. Det ligger lige op af en skov. 10 min gang gennem skoven har vi stranden som støder lige op af en sød lille lystbåde havn og Hornbæk by er en hyggelig lille by med gode butikker og restauranter.
Jeg kan ikke forklare hvor skønt der er, men Christina, du og familien må rigtig gerne komme forbi. Så kan du bedre få en fornemmelse af det.