Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Fantastisk tip, hvis I vil spare penge på hønseprodukter...  (Læst 1491 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
...katteprodukter og hundeprodukter ;D

Tanja lavede jo denne geniale og efterhånden lange tråd: http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=10323.0

Hvor hun henviste til siden www.bestpet.co.uk og hvor ER det jo altså bare meget billigere end i DK, tak Tanja, din dejlige lamsebamse! /o Og så fandt jeg da lige ud af at de også har produkter til høns, både hvad der svarer til stalosan, vitamin/mineral-ægge-boostere, mide-dræber osv... :)

Nå, men da jeg så skal til at gennemføre min bestilling og godkende beløbet, ser jeg jo at der er et felt, hvor der står "If you have a promotion code please enter it here"... Nå-NÅ, tænkte lillemor her...så googlede jeg "promotion code bestpet" og kom til denne side: http://www.myvouchercodes.co.uk/discounts/bestpetpharmacy.co.uk#discounts

Der fandt jeg en kode på 3 bogstaver, som jeg satte ind i feltet, og VUPTI røg der lige lidt over 10 pund af min ordre!! *y

Så hermed er Tanjas gode tip givet videre, sammen med et lille bonus-tip ;D

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Fantastisk tip, hvis I vil spare penge på hønseprodukter...
« Svar #1 Dato: 07 Marts , 2011, 16:33 »
tak Tanja, din dejlige lamsebamse! /o

*LOL* Tak Christina, jeg har ALTID ønsket at blive kaldt for en dejlig lamsebamse!!  *o

Supergodt tip med rabatkoden, det er jo lige noget for mig. Jeg handlede noget kosmetik i sidste uge i UK, og der røg der 5 pund af fragten, da jeg havde handlet der før. I LOVE INTERNETSHOPPING ;D.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 07 Marts , 2011, 16:50 »
Alletiders tip altså  /o Fidusen med at google rabatkoden kan vel også benyttes i andre sammenhænge tænker jeg - feeeed fidus  ;D

Jeg "love'r" også internetshopping og bekymrer mig allerede for den dag, hvor jeg skal have nyt Visakort ... så skal jeg jo til at lære et helt nyt kortnummer udenad .... gys  :o
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Louise S.

• Passiv bruger
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
« Svar #3 Dato: 07 Marts , 2011, 17:29 »
Jeg "love'r" også internetshopping og bekymrer mig allerede for den dag, hvor jeg skal have nyt Visakort ... så skal jeg jo til at lære et helt nyt kortnummer udenad .... gys  :o

Hahaha - her gik jeg og troede at jeg var den eneste der havde et små-autistisk forhold til mit kortnummer. Har lige måtte skifte kortet, hold op - der skal mange handler til før man kan det nye nummer udenad  *g

Jeg hader virkelig at shoppe, så jeg er også rigtig god ven med internethandel. Helt fri for ekspedienter og andre kunder - hvis ikke det allerede var opfundet, så ville jeg helt sikkert opfinde handel på internettet.
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 07 Marts , 2011, 19:48 »
Hahaha - her gik jeg og troede at jeg var den eneste der havde et små-autistisk forhold til mit kortnummer.

Nej, nej Louise - du er ikke alene ..... jeg har endda flere veninder, som også kan det trick  ;D
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 07 Marts , 2011, 20:32 »
hvad med fragten til DK hvor meget skal der oven i prisen - kan ikke lige se den...
« Senest Redigeret: 08 Marts , 2011, 19:10 Fra morAnna »
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #6 Dato: 07 Marts , 2011, 20:50 »
Sæææl tak, Tanja! ;D

@morAnna: Mener jeg gav 14 pund...eller deromkring...det er lidt pebret, men jeg sparede stadig over 300,- på min ordre i dag, i forhold til hvis jeg skulle have købt det hele i DK...OG selv have hentet det ;D

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #7 Dato: 07 Marts , 2011, 20:51 »
had emd fragten til DK hvor meget skal der oven i prisen - kan ikke lige se den...
Jeg gav ca. 100 kr. for fragt af 4 x 10 kg Royal Canin kattefoder. I Danmark er fragten ca. 300 kr.... For 1 x 10 kg....! :o
Venlig hilsen Tanja

Offline Majbritt Ø. Pedersen

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #8 Dato: 07 Marts , 2011, 21:20 »
Super godt link - dejligt du/I delte det med os andre, jeg køber også rigtig mange ting på nettet, så vil da lige have nærstuderet hvad de generelt har som kunne være interessant til alle vores dyr. Dog kunne jeg lige ved et hurtigt kig se at de ikke var helt så billige mht. hunde og kattefoder i forhold til zooplus.uk (og ét ekstra plus ved dem er at fragten altid er fast, dvs. ca. 80 kr uanset mængde/kg - vi fik over 100 kg varer hjem i sidste uge). Til gengæld ser det sted du har købt hos, ud til at have flere ting til høns og andre dyr.

Jeg skal da vist også ind og kigge nærmere på rabat-linket, den kendte jeg heller ikke

Mange Hilsner fra Majbritt
2,10,15  Sabelpoot - Porcelænsfarvede:
(i farverne: Guld-Sort, Citron-Sort,Guld-Hvid, Isabel)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Èn lille blandet flok "æglæggere" af følgende racer:
Maran (sort/kobber - store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
1,1 Perserkatte (klassiske type)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma
1,0 Ægtemand - super handymand der elsker dyr.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #9 Dato: 08 Marts , 2011, 07:15 »
Dog kunne jeg lige ved et hurtigt kig se at de ikke var helt så billige mht. hunde og kattefoder i forhold til zooplus.uk (og ét ekstra plus ved dem er at fragten altid er fast, dvs. ca. 80 kr uanset mængde/kg - vi fik over 100 kg varer hjem i sidste uge).
Du har helt ret. Kattefoderet er købt hos Zooplus: http://www.zooplus.co.uk/, mens loppemidlet og ormekuren erf fra Best Pet Pharmcy: http://www.bestpetpharmacy.co.uk/  :)

Venlig hilsen Tanja

Offline Freya

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 15 August , 2011, 16:22 »
Dejligt fif  :)  Jeg kan ikke finde et produkt, der svarer til Stalosan?