Hej
Din maskine kan godt svinge lidt i temp og hvis det går fra 37,5 og til 38,3 foreks. så er det meget i en rugemanskien og det kan æggene ikke lide og fosteret dør og det kan også give spagatben, da jeg fik den maskine jeg har nu, kunne jeg ikke styre varmen og jeg fik samme resultat som dig, jeg opdage ved et tilfælde at temp, svingede meget og fik så et nyt varmegiver tilsendt og fik så skiftet den og siden har den kørt perfekt.
Hvis du skal måle nøjagtig så brug et termometer med Farenheim på, hvis der er blæser i maskinen skal den står på 100 grader FH. uden blæser 103 grader FH. hvis du holder Farenheim skalaen op mod den anden, så er et udsving på bare 0,5 grad meget, så brug FH skalaen til at stille ind med.
Det kan også være dine æg har fået lidt frost, det kan give lidt de samme resultater du har fået, befrugtning men ingen kyllinger, sådan har jeg haft det i de uger hvor der har været meget frost.
Håber ikke du mister modet helt, der er en lang sommer forand til at lave kyllinger i og en ny rugemaskine giver ikke alt tid bedre resultat.
Hilsen
Tommy