Tak Lene og Tanja

Vi har altid været lidt forfløjne, vi startede med at flytte til Als i 1979, efter to år blev vi udstationerede til Frankrig, lige udenfor Paris, så kom vi hjem igen og var på Als i syv år, hvor turen gik til Massachusetts i nogle år, derpå igen tilbage til Als. I 2002 blev Søren tilbudt en stilling i det vestjyske, så, vi flyttede lige én gang til, jeg troede faktisk, det var det sidste sted, men nu er vi igen på vej til nye udfordringer.
Vi skal nu nok finde noget godt at bo i på Bornholm, vi har god tid til at finde det helt rigtige. Det skal ganske rigtigt være et lille sted på landet, så vi kan muntre os med vores høns og et passende antal haner

Det kan godt være, vi køber noget gammelt, bare beliggenheden er i orden, så kan vi enten rive ned og bygge nyt eller (hvis bygningerne er sunde) renovere. Vi vil gerne finde noget med bolig på den pæne side af 200 m
2, for vi har jo alle vores børn og børnebørn, og vi har altid været vant til at have huset fuldt af familie og venner, og når det bliver Bornholm, tager de jo ikke sådan afsted efter et par timer. Vi vil også gerne have mange store træer omkring huset, havudsigt fint nok, men ikke et primært ønske. Vi vil under ingen omstændigheder bo tæt på en befærdet vej, men gerne for enden af en blind vej.
Det ville da også være skønt med nogle ekstra bygninger: værksted, måske lidt stald og sådan, men ikke en masse, der skal vedligeholdes, for Søren arbejder altid mange timer.
Da det nu er Bornholm, skal vi da også gerne have lidt klipper, men kan selvfølgelig leve uden

Jeg er sikker på, at det helt rigtige dukker op, vi har kikket lidt på nettet, og Søren har været lidt rundt og kikke, så noget af det, vi troede, var det helt rigtige viser sig at være knap så godt IRL.
Men nu skal vi først og fremmest have solgt her, og jeg har ingen anelse om, hvor lang tid det kan tage, så indtil videre er det business as usual.