Så er det officielt, huset er sat til salg, vi skal flytte.
Søren har fået arbejde i rederiet "Færgen", med dagligt arbejdssted i Rønne.
Om det bliver på Sjælland eller på Bornholm, vi skal bo, ligger ikke helt fast, men det bliver højst sandsynligt Bornholm.
Det er selvfølgelig med blandede følelser, at vi skal flytte, men jeg skal jo "bare" have mine hønsehuse og mine høns og katte med, så er jeg jo glad.
Det bliver rigtig træls at skulle sige farvel til den tætte kontakt, jeg har haft med mine fjerkræ-venner her i området, men rygtet vil vide, at man også holder høns på Bornholm.

LU skal selvfølgelig stadig passes, og det vil det også blive.

Jeg kommer til at savne specielt Linda, som jeg sætter utrolig stor pris på

Men lad os nu se, hvor hurtigt det går med at sælge huset, og indtil da bliver jeg boende her, og Søren er hjemme i weekenderne.
I forhold til forum bliver der jo ingen ændringer, ud over at jeg i forbindelse med selve flytningen vil være væk nogle
få dage.
Hvordan jeg lige rent praktisk skal få det til at hænge sammen med at få flyttet hønsehuse og høns, ved jeg ikke lige, men man kan vel vha. en kran løfte huset op på en lastvogn? Ellers må det skilles ad og samles igen. Jeg skal også have fundet ud af, hvordan jeg lige klare logistikken omkring hønsene.
Ja, det var bare lige det, jeg ville fortælle.